Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2019 vyšlo
tiskem 6. 11. 2019. V elektronické verzi na webu 2. 12. 2019. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; rozvodny

Hlavní článek
Příčina mechanického chvění těžních synchronních motorů Palašer a jeho odstranění

Aktuality

Cenu ABB za výzkum získal projekt bezbateriového senzoru Grant ve výši 300 000 amerických dolarů získal Ambuj Varshney, který jej využije na…

Rating ČEPS na úrovni Aa3 se stabilním výhledem Ratingová agentura Moody´s aktualizovala ohodnocení akciové společnosti ČEPS na úroveň…

Finále celorepublikové soutěže Energetická olympiáda proběhne na FEL ČVUT v Praze Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 15. listopadu od 8.30 hodin Den…

Chystaná digitalizace stavebnictví pomůže zkvalitnit budovy a ušetřit miliardy Od roku 2022 bude muset být u všech nadlimitních veřejných zakázek v českém stavebnictví…

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Více aktualit

Nové bezpečnostní moduly pro periferní jednotky

Společnost Siemens přichází s nabídkou tří bezpečnostních (fail-safe) modulů I/O, které mají větší výkonnost a rozšířené funkční schopnosti. Nové přístroje jsou určeny pro distribuované stavebnicové periferní jednotky Simatic ET 200M. Moduly Simatic ET 200M 24 F-DI, ET 200M 8 F-DO a ET 200M 10 F-DO plní ve smíšeném provozu se standardními moduly požadavky na funkční bezpečnost až na úrovni SIL 3/Kat. 4/PL e bez nutnosti použít oddělovací ochranný bezpečnostní modul. Všechny nové moduly mají funkci last-valid (tj. setrvání v naposledy platném stavu) a dále funkce typu energize to trip, zajišťující např. přechod na předem stanovený stav a setrvání v něm. Uvedené funkce jsou výhodné zejména při řízení hořáků a manipulaci s plyny.

[Tiskové materiály Siemens.]