Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo
tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Aktuality

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Více aktualit

Nová transeuroasijská železniční linka

Společnost Fujitsu Siemens Computers navázala spolupráci s dopravní společností DB Schenker a stane se prvním dodavatelem IT na světě, který bude dopravovat produkty IT po 10 000 km dlouhém transeuroasijském železničním spojení z Číny přímo do Německa. Tato železniční linka představuje dokonalou kombinaci rychlé přepravy a ohleduplného přístupu k životnímu prostředí. Tuto průkopnickou železniční trať, která křižuje sedm časových zón a šest států, koordinuje německá společnost DB Schenker, transportní a logistická divize Deutsche Bahn, ve spolupráci s provozovateli železnic v Rusku, Číně, Mongolsku, Polsku a Bělorusku. První náklad, obsahující zásilku monitorů a skříní pro systémy barebone Fujitsu Siemens Computers, vyrazí z Čhangthangu, vzdáleného přibližně 700 km severně od Hongkongu, a poté zamíří do německého Hamburku. Pohyb vlaku lze sledovat od startu až do cíle – s pravidelnými aktualizacemi a informacemi o trase, včetně mnoha zajímavých doplňujících informací – na internetu (http://www.transeurasiablog.com).

[Tiskové materiály Fujitsu Siemens Computers.]