Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2017 vyšlo
tiskem 5. 9. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 9. 2017. 

Téma: 59. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně; Elektrotechnika v průmyslu

Hlavní článek
Palivové články
Renesance synchronních reluktančních motorů
Návrh aktuátoru pracujícího s magnetickým polem

Aktuality

Na veletrhu FOR ARCH najdou lidé na osm stovek expozic a bezplatná poradenská centra Ve dnech 19. – 23. září 2017 se koná 28. ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR…

Technologické Fórum 2017 – jedinečné setkání odborníků stavebního trhu Premiéru na letošním ročníku mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH bude mít…

Od 1. září začne ve společnosti ČEZ fungovat nová divize Jaderná energetika Šest jaderných bloků, přes dva tisíce zaměstnanců včetně týmu, který zodpovídání za…

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Více aktualit

Nová transeuroasijská železniční linka

Společnost Fujitsu Siemens Computers navázala spolupráci s dopravní společností DB Schenker a stane se prvním dodavatelem IT na světě, který bude dopravovat produkty IT po 10 000 km dlouhém transeuroasijském železničním spojení z Číny přímo do Německa. Tato železniční linka představuje dokonalou kombinaci rychlé přepravy a ohleduplného přístupu k životnímu prostředí. Tuto průkopnickou železniční trať, která křižuje sedm časových zón a šest států, koordinuje německá společnost DB Schenker, transportní a logistická divize Deutsche Bahn, ve spolupráci s provozovateli železnic v Rusku, Číně, Mongolsku, Polsku a Bělorusku. První náklad, obsahující zásilku monitorů a skříní pro systémy barebone Fujitsu Siemens Computers, vyrazí z Čhangthangu, vzdáleného přibližně 700 km severně od Hongkongu, a poté zamíří do německého Hamburku. Pohyb vlaku lze sledovat od startu až do cíle – s pravidelnými aktualizacemi a informacemi o trase, včetně mnoha zajímavých doplňujících informací – na internetu (http://www.transeurasiablog.com).

[Tiskové materiály Fujitsu Siemens Computers.]