Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

Více aktualit

Nová transeuroasijská železniční linka

Společnost Fujitsu Siemens Computers navázala spolupráci s dopravní společností DB Schenker a stane se prvním dodavatelem IT na světě, který bude dopravovat produkty IT po 10 000 km dlouhém transeuroasijském železničním spojení z Číny přímo do Německa. Tato železniční linka představuje dokonalou kombinaci rychlé přepravy a ohleduplného přístupu k životnímu prostředí. Tuto průkopnickou železniční trať, která křižuje sedm časových zón a šest států, koordinuje německá společnost DB Schenker, transportní a logistická divize Deutsche Bahn, ve spolupráci s provozovateli železnic v Rusku, Číně, Mongolsku, Polsku a Bělorusku. První náklad, obsahující zásilku monitorů a skříní pro systémy barebone Fujitsu Siemens Computers, vyrazí z Čhangthangu, vzdáleného přibližně 700 km severně od Hongkongu, a poté zamíří do německého Hamburku. Pohyb vlaku lze sledovat od startu až do cíle – s pravidelnými aktualizacemi a informacemi o trase, včetně mnoha zajímavých doplňujících informací – na internetu (http://www.transeurasiablog.com).

[Tiskové materiály Fujitsu Siemens Computers.]