Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2017 vyšlo
tiskem 11. 5. 2017. V elektronické verzi na webu od 2. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Ochrana před bleskem a přepětím;
23. ELO SYS 2017

Hlavní článek
Vibrace točivých strojů s magnetickými ložisky

Aktuality

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Alza.cz se chystá revolučně ovlivnit prodej elektromobilů Jako první e-shop je totiž zalistuje do své stálé nabídky. První upoutávkou na tento…

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

ČEZ zřizuje novou divizi jaderná energetika. Povede ji Bohdan Zronek Vedení Skupiny ČEZ rozhodlo o vzniku nové divize jaderná energetika s platností od 1.…

Příští týden začne v Praze strojírenský veletrh FOR INDUSTRY Letos na něm předvedou jedinečné novinky české společnosti. Spojení designu a moderní…

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Více aktualit

Nová transeuroasijská železniční linka

Společnost Fujitsu Siemens Computers navázala spolupráci s dopravní společností DB Schenker a stane se prvním dodavatelem IT na světě, který bude dopravovat produkty IT po 10 000 km dlouhém transeuroasijském železničním spojení z Číny přímo do Německa. Tato železniční linka představuje dokonalou kombinaci rychlé přepravy a ohleduplného přístupu k životnímu prostředí. Tuto průkopnickou železniční trať, která křižuje sedm časových zón a šest států, koordinuje německá společnost DB Schenker, transportní a logistická divize Deutsche Bahn, ve spolupráci s provozovateli železnic v Rusku, Číně, Mongolsku, Polsku a Bělorusku. První náklad, obsahující zásilku monitorů a skříní pro systémy barebone Fujitsu Siemens Computers, vyrazí z Čhangthangu, vzdáleného přibližně 700 km severně od Hongkongu, a poté zamíří do německého Hamburku. Pohyb vlaku lze sledovat od startu až do cíle – s pravidelnými aktualizacemi a informacemi o trase, včetně mnoha zajímavých doplňujících informací – na internetu (http://www.transeurasiablog.com).

[Tiskové materiály Fujitsu Siemens Computers.]