Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo
tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Více aktualit

Nová generace modulárních polohových spínačů Siemens usnadňuje montáž

Nová generace modulárních polohových spínačů Siemens usnadňuje montáž

Společnost Siemens uvádí na trh novou generaci standardních polohových spínačů s typovým označením 3SE5. Nové konstrukční uspořádání plastových polohových spínačů zjednodušuje a urychluje jejich zapojování, a zvyšuje tak provozní pohotovost zařízení. Hlavice pohonu se při údržbě vymění jednoduše nasunutím, přičemž rozhraní mezi hlavicí a krytem polohového spínače je pro celou produktovou řadu jednotné. Montáž i demontáž jsou proto jednodušší a rychlejší a doba odstávky kratší. Další výhodou polohových spínačů 3SE5 je integrace komunikačního rozhraní pro sběrnici AS-Interface (ASIsafe) do krytu přístroje. Polohové spínače vyhodnocují polohu pohyblivých částí strojních zařízení a mění ji na elektrický signál, který může být potom zpracován elektrickým řídicím systémem.

Celý příspěvek lze ve formátu PDF stáhnout zde