Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2018 vyšlo
tiskem 18. 4. 2018. V elektronické verzi na webu od 15. 5. 2018. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; IoT; HVAC

Hlavní článek
Smart Cities (1. část)

Aktuality

Mezinárodní strojírenský veletrh oslaví šedesátku s novým vizuálem Ozubené kolo, modrá a červená barva, šipky a uprostřed písmena MSV - česká zkratka,…

ČEPS, a.s., hospodařila vloni se ziskem přes 2,8 miliardy Akciová společnost ČEPS vykázala za rok 2017 zisk 2,897 miliardy před zdaněním. K nárůstu…

Skupina LAPP překonala hranici obratu 1 miliardy eur Větší obrat, větší zisk, více zaměstnanců

ABB v České republice buduje síť rychlonabíjecích stanic Síť rychlonabíjecích stanic pro elektrická vozidla se v České republice díky technologiím…

60. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu Zapište si do kalendářů 1. – 5. října 2018. V tomto termínu se totiž na brněnském…

ČEZ ESCO instalovala na Dlouhých stráních nejvýše položenou fotovoltaickou elektrárnu v Česku Společnost ČEZ Solární ze skupiny ČEZ ESCO vybudovala u horní nádrže vodní přečerpávací…

Více aktualit

Nová generace elektrocentrál Olympian

Společnost Phoenix-Zeppelin (P-Z) uvádí na český trh novou generaci elektrocentrál znač­ky Olympian ve výkonovém rozsahu 11 až 160 kW. Výrobcem elektrocentrál Olympian je americká společnost Caterpillar. Phoenix--Zeppelin, výhradní zástupce stavebních stro­jů a motorů značky Caterpillar v ČR, nabídne zákazníkům čtrnáct modelů těchto elektric­kých agregátů, které najdou využití přede­vším v oblasti zabezpečení elektrické energie menších budov. Nová generace elektrocent­rál Olympian se již na první pohled odlišu­je od předchozích modelů. Kapota i samotný stroj obsahují mnoho modulárních prvků, kte­ré jsou společné pro více modelů ve výkono­vé řadě. Novinkou je také použití plastových prvků. Díky novým materiálům absorbujícím hluk a zjednodušené konstrukci došlo ke sní­žení akustického výkonu.
 
Kapota elektrocentrály je chráněna proti koro­zi podobně jako moderní automobily. Největší novinky se ovšem skrývají pod kapotou elek­trocentrály. K osvědčenému motoru Perkins byl instalován nový systém filtrace vzduchu i tlumič výfuku. Všechny servisní body jsou soustředěny na jedné straně stroje, což umož­ňuje dobrou přístupnost. Elektronické řízení zajišťuje minimální kolísání napětí i frekven­ce při různých typech zátěže. Pod ústrojím je instalována palivová nádrž pro min. osmihodi­nový provoz při jmenovitém výkonu.

[Tiskové materiály P-Z.]