Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2018 vyšlo
tiskem 16. 1. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 2. 2018. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Elektroinstalační materiál

Hlavní článek
Nová elektroizolační kapalina a možnosti jejího nasazení do praxe

Aktuality

13. mezinárodní konference Centra pasivního domu poprvé v Praze O inovativních postupech a materiálech, které jsou vhodné pro výstavu  a rekonstrukce…

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Více aktualit

Nová generace elektrocentrál Olympian

Společnost Phoenix-Zeppelin (P-Z) uvádí na český trh novou generaci elektrocentrál znač­ky Olympian ve výkonovém rozsahu 11 až 160 kW. Výrobcem elektrocentrál Olympian je americká společnost Caterpillar. Phoenix--Zeppelin, výhradní zástupce stavebních stro­jů a motorů značky Caterpillar v ČR, nabídne zákazníkům čtrnáct modelů těchto elektric­kých agregátů, které najdou využití přede­vším v oblasti zabezpečení elektrické energie menších budov. Nová generace elektrocent­rál Olympian se již na první pohled odlišu­je od předchozích modelů. Kapota i samotný stroj obsahují mnoho modulárních prvků, kte­ré jsou společné pro více modelů ve výkono­vé řadě. Novinkou je také použití plastových prvků. Díky novým materiálům absorbujícím hluk a zjednodušené konstrukci došlo ke sní­žení akustického výkonu.
 
Kapota elektrocentrály je chráněna proti koro­zi podobně jako moderní automobily. Největší novinky se ovšem skrývají pod kapotou elek­trocentrály. K osvědčenému motoru Perkins byl instalován nový systém filtrace vzduchu i tlumič výfuku. Všechny servisní body jsou soustředěny na jedné straně stroje, což umož­ňuje dobrou přístupnost. Elektronické řízení zajišťuje minimální kolísání napětí i frekven­ce při různých typech zátěže. Pod ústrojím je instalována palivová nádrž pro min. osmihodi­nový provoz při jmenovitém výkonu.

[Tiskové materiály P-Z.]