Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo
tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Aktuality

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Kaufland v Blansku nabízí rychlodobíjecí stanici pro elektromobily Nejnovější lokalitou řetězce Kaufland, která nabízí rychlé dobíjení pro elektromobily, je…

Viceprezidentem asociace ENTSO-E zvolen člen představenstva ČEPS, a.s., Zbyněk Boldiš Zbyněk Boldiš, člen představenstva ČEPS, a.s., byl zvolen do funkce viceprezidenta…

Drony z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze budou obhajovat vítězství v Abu Dhabi Utkají se o hlavní cenu 1 milion dolarů. Testy systému spolupracujících autonomních dronů…

Logická mobilní hra „Zrecykluj to!“ naučí správně recyklovat elektrozařízení Cílem hry je zábavnou formou širokému publiku vysvětlit, že elektroodpad nepatří do…

Více aktualit

Nová generace elektrocentrál Olympian

Společnost Phoenix-Zeppelin (P-Z) uvádí na český trh novou generaci elektrocentrál znač­ky Olympian ve výkonovém rozsahu 11 až 160 kW. Výrobcem elektrocentrál Olympian je americká společnost Caterpillar. Phoenix--Zeppelin, výhradní zástupce stavebních stro­jů a motorů značky Caterpillar v ČR, nabídne zákazníkům čtrnáct modelů těchto elektric­kých agregátů, které najdou využití přede­vším v oblasti zabezpečení elektrické energie menších budov. Nová generace elektrocent­rál Olympian se již na první pohled odlišu­je od předchozích modelů. Kapota i samotný stroj obsahují mnoho modulárních prvků, kte­ré jsou společné pro více modelů ve výkono­vé řadě. Novinkou je také použití plastových prvků. Díky novým materiálům absorbujícím hluk a zjednodušené konstrukci došlo ke sní­žení akustického výkonu.
 
Kapota elektrocentrály je chráněna proti koro­zi podobně jako moderní automobily. Největší novinky se ovšem skrývají pod kapotou elek­trocentrály. K osvědčenému motoru Perkins byl instalován nový systém filtrace vzduchu i tlumič výfuku. Všechny servisní body jsou soustředěny na jedné straně stroje, což umož­ňuje dobrou přístupnost. Elektronické řízení zajišťuje minimální kolísání napětí i frekven­ce při různých typech zátěže. Pod ústrojím je instalována palivová nádrž pro min. osmihodi­nový provoz při jmenovitém výkonu.

[Tiskové materiály P-Z.]