Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2017 vyšlo
tiskem 11. 5. 2017. V elektronické verzi na webu od 2. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Ochrana před bleskem a přepětím;
23. ELO SYS 2017

Hlavní článek
Vibrace točivých strojů s magnetickými ložisky

Aktuality

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

ČEZ zřizuje novou divizi jaderná energetika. Povede ji Bohdan Zronek Vedení Skupiny ČEZ rozhodlo o vzniku nové divize jaderná energetika s platností od 1.…

Příští týden začne v Praze strojírenský veletrh FOR INDUSTRY Letos na něm předvedou jedinečné novinky české společnosti. Spojení designu a moderní…

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Více aktualit

Nová generace elektrocentrál Olympian

Společnost Phoenix-Zeppelin (P-Z) uvádí na český trh novou generaci elektrocentrál znač­ky Olympian ve výkonovém rozsahu 11 až 160 kW. Výrobcem elektrocentrál Olympian je americká společnost Caterpillar. Phoenix--Zeppelin, výhradní zástupce stavebních stro­jů a motorů značky Caterpillar v ČR, nabídne zákazníkům čtrnáct modelů těchto elektric­kých agregátů, které najdou využití přede­vším v oblasti zabezpečení elektrické energie menších budov. Nová generace elektrocent­rál Olympian se již na první pohled odlišu­je od předchozích modelů. Kapota i samotný stroj obsahují mnoho modulárních prvků, kte­ré jsou společné pro více modelů ve výkono­vé řadě. Novinkou je také použití plastových prvků. Díky novým materiálům absorbujícím hluk a zjednodušené konstrukci došlo ke sní­žení akustického výkonu.
 
Kapota elektrocentrály je chráněna proti koro­zi podobně jako moderní automobily. Největší novinky se ovšem skrývají pod kapotou elek­trocentrály. K osvědčenému motoru Perkins byl instalován nový systém filtrace vzduchu i tlumič výfuku. Všechny servisní body jsou soustředěny na jedné straně stroje, což umož­ňuje dobrou přístupnost. Elektronické řízení zajišťuje minimální kolísání napětí i frekven­ce při různých typech zátěže. Pod ústrojím je instalována palivová nádrž pro min. osmihodi­nový provoz při jmenovitém výkonu.

[Tiskové materiály P-Z.]