Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo
tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Aktuality

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Více aktualit

Nabídka magisterského studia

číslo 8-9/2005

Nabídka magisterského studia

Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice nabízí všem zájemcům, kteří mají ukončené bakalářské studium, možnost dalšího vzdělávání v oboru dopravní infrastruktury v magisterském (inženýrském) studiu se specializací na elektrická zařízení v dopravě, a to formou denního nebo dálkového studia.

Magisterské studium specializace EZD (elektrická zařízení v dopravě) je vysokoškolský studijní obor poskytující ucelený, souhrnný pohled na problematiku elektrotechnických sítí, zařízení a systémů v dopravní soustavě, na jejich vzájemné vazby a konflikty. Výběrem alternativních předmětů (sdělovací a zabezpečovací systémy, elektrická trakce, energetika kolejové dopravy, napájení elektrických drah, elektrické pohony, aplikace mikroprocesorů, regulace a automatizace, vysokofrekvenční elektronika, číslicové zpracování signálů a informací, vysokofrekvenční technika, elektromagnetická kompatibilita, mikroprocesorová a senzorová technika v konstrukci a diagnostice vozidel) se mohou studenti již v průběhu studia hlouběji věnovat specializaci.

Obr. 1.

Absolventi DFJP nacházejí široké uplatnění ve světě moderní dopravní infrastruktury

K magisterskému studiu EZD může být přijat absolvent bakalářského studia EZD na základě zápisu nebo absolvent příbuzného oboru po posouzení kompatibility studia a případném úspěšném vykonání diferenčních zkoušek.

Studium je zakončeno státní zkouškou s obhajobou diplomové práce. Absolventovi magisterského studia je udělen titul inženýr (Ing.).

Získané teoretické znalosti z elektrotechniky a elektroniky, matematiky a fyziky, doplněné solidními základy z oblasti ekonomie, managementu a podnikové psychologie, umožňují absolventům s přehledem nejen řešit současné problémy praxe, ale také se dobře adaptovat na nové požadavky, které s sebou nese rychlý rozvoj techniky.

Absolvent magisterského studia má také možnost ucházet se o doktorské studium ve stejném nebo příbuzném oboru, a to buď okamžitě po ukončení magisterského studia, nebo kdykoliv později po získání zkušeností v praxi.

Přijímací zkoušky (pohovory) se konají z předmětů elektrotechnika a elektronika.

Další informace mohou zájemci získat na adrese:

DFJP, studijní oddělení
Studentská 95
532 10 Pardubice
tel.: 466 036 096
internet: genesis.upce.cz/fakulty/dfjp/dfjp-uchazeci/dfjp-magstud