Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo
tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Češi chtějí bydlet lépe – návštěvnost jarních veletrhů o bydlení stoupla o čtvrtinu Výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech bylo v minulých dnech nabité k prasknutí. Téměř…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

Nabídka magisterského studia

číslo 8-9/2005

Nabídka magisterského studia

Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice nabízí všem zájemcům, kteří mají ukončené bakalářské studium, možnost dalšího vzdělávání v oboru dopravní infrastruktury v magisterském (inženýrském) studiu se specializací na elektrická zařízení v dopravě, a to formou denního nebo dálkového studia.

Magisterské studium specializace EZD (elektrická zařízení v dopravě) je vysokoškolský studijní obor poskytující ucelený, souhrnný pohled na problematiku elektrotechnických sítí, zařízení a systémů v dopravní soustavě, na jejich vzájemné vazby a konflikty. Výběrem alternativních předmětů (sdělovací a zabezpečovací systémy, elektrická trakce, energetika kolejové dopravy, napájení elektrických drah, elektrické pohony, aplikace mikroprocesorů, regulace a automatizace, vysokofrekvenční elektronika, číslicové zpracování signálů a informací, vysokofrekvenční technika, elektromagnetická kompatibilita, mikroprocesorová a senzorová technika v konstrukci a diagnostice vozidel) se mohou studenti již v průběhu studia hlouběji věnovat specializaci.

Obr. 1.

Absolventi DFJP nacházejí široké uplatnění ve světě moderní dopravní infrastruktury

K magisterskému studiu EZD může být přijat absolvent bakalářského studia EZD na základě zápisu nebo absolvent příbuzného oboru po posouzení kompatibility studia a případném úspěšném vykonání diferenčních zkoušek.

Studium je zakončeno státní zkouškou s obhajobou diplomové práce. Absolventovi magisterského studia je udělen titul inženýr (Ing.).

Získané teoretické znalosti z elektrotechniky a elektroniky, matematiky a fyziky, doplněné solidními základy z oblasti ekonomie, managementu a podnikové psychologie, umožňují absolventům s přehledem nejen řešit současné problémy praxe, ale také se dobře adaptovat na nové požadavky, které s sebou nese rychlý rozvoj techniky.

Absolvent magisterského studia má také možnost ucházet se o doktorské studium ve stejném nebo příbuzném oboru, a to buď okamžitě po ukončení magisterského studia, nebo kdykoliv později po získání zkušeností v praxi.

Přijímací zkoušky (pohovory) se konají z předmětů elektrotechnika a elektronika.

Další informace mohou zájemci získat na adrese:

DFJP, studijní oddělení
Studentská 95
532 10 Pardubice
tel.: 466 036 096
internet: genesis.upce.cz/fakulty/dfjp/dfjp-uchazeci/dfjp-magstud