Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2020 vyšlo
tiskem 12. 2. 2020. V elektronické verzi na webu 12. 3. 2020. 

Téma: Elektrické přístroje; Internet věcí; Zdravotnická technika

Hlavní článek
Monitorování obsazenosti prostor inteligentní budovy

Aktuality

Týmy Formula Student z ČVUT budou mít premiéru na okruhu Formule 1 Yas Marina v Abú Dhabí Týmy mezinárodní soutěže Formula Student z Českého vysokého učení technického v Praze se…

Výstavba 7. bloku JE Tchien-wan s reaktorem VVER-1200 začne už letos Ruská korporace pro atomovou energii Rosatom 20. ledna 2020 uvedla, že výstavbu 7. bloku…

Přístroje ABB pomáhají pěstovat chutná česká rajčata bez pesticidů Dát si v zimě čerstvá zralá rajčata, která by pocházela od lokálních pěstitelů, bylo až…

FOR CITY 2020: Inovace pro města, obce i regiony Jaká inovativní řešení, která pomocí moderních technologií zvýší kvalitu života obyvatel…

Nový elektronický obchod Rosatomu usnadňuje povolování nových jaderných bloků Koncern Rosenergoatom (elektroenergetická divize ruské korporace pro atomovou energii…

Veletrh Light+Building slaví dvacáté narozeniny Přijeďte se podívat do Frankfurtu nad Mohanem. V areálu frankfurtského výstaviště se bude…

Více aktualit

KOPOS Kolín a 80 let výroby elektroinstalačního materiálu

číslo 6/2006

KOPOS Kolín a 80 let výroby elektroinstalačního materiálu

Za dobu svého dvanáctiletého působení se nový majitel společnost KOPOS Kolín a. s. pozvedl na úroveň světových výrobců elektroinstalačních materiálů. Společnost, která investovala nemalé prostředky do informačních technologií a do logistického řešení výrobních provozů, skladování i odbavování zakázek, začala v letošním roce používat nový informační systém. Ten nahradil řadu samostatných informačních produktů, které již přestaly držet krok s tempem vývoje společnosti. Dipl.-Ing. Josef Vavrouch, generální ředitel společnosti KOPOS Kolín, přiblížil novinářům na tiskové konferenci na veletrhu Amper 2006, jakým způsobem komunikuje vrcholový (top) management se středním managementem i dalšími zaměstnanci a o přínosu takové komunikace pro úspěšný rozvoj firmy.

Obr. 1.

Stánek Koposu na veletrhu Amper 2006

MUDr. Jiří Vavrouch, obchodní ředitel společnosti, představil produktové novinky, které společnost prezentovala na veletrhu Amper 2006. Zejména však pohovořil o úspěšné cestě společnosti do zahraničí. KOPOS Kolín má deset dceřiných společností, především v zemích východní Evropy i Asie. Dokladem úspěšné expanze do zahraničí je plánované otevření jedenácté dceřiné společnosti v Chorvatsku. MUDr. Vavrouch zmínil, že společnost počítá s dalším růstem a že uvažuje o vniknutí na jihoamerický kontinent a do dalších zemí.

K největším domácím investicím posledních let patřila stavba vlastní mísírny PVC a výstavba nové haly za tři sta milionů korun, která byla vybudována za jeden rok při plném provozu. Od roku 1994 činila celková výše investic společnosti více než jednu miliardu korun. Všechny inovační investice se zatím vyplatily a společnost neustále zvyšuje svůj obrat.

Cílem společnosti je nejen udržet se na úrovni prvotřídních výrobců elektroinstalačních materiálů, ale být také ohleduplným partnerem jak pro zaměstnance, odběratele a obchodní partnery, tak pro životní prostředí. Proto KOPOS přichází se stále novějšími produkty z řady bezolovnatých a bezhalogenových výrobků, které jsou vhodné pro instalaci ve velkých shromažďovacích prostorách, neboť v případě požáru neprodukují toxické zplodiny.

Kořeny společnosti KOPOS Kolín a. s. sahají do roku 1926. Firma, která se vždy specializovala na výrobu elektroinstalačního materiálu, zaměstnává v současné době v ČR tři sta padesát pět lidí. Věkový průměr zaměstnanců je čtyřicet jedna roků a průměrná délka pracovního poměru překračuje jedenáct let.

http://www.kopos.cz