Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 6/2017 vyšlo
tiskem 7. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 26. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Točivé el. stroje; Pohony a výkonová elektronika; Měniče frekvence; Elektromobilita

Hlavní článek
Použití programovatelných logických obvodů v elektrických pohonech
Stejnosměrné elektrické stroje s permanentními magnety

Aktuality

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

IQRF Summit 2017 svědkem reálných IoT aplikací Akce zaměřená na reálná řešení v oblasti chytrých měst, budov, domácností, transportu,…

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Alza.cz se chystá revolučně ovlivnit prodej elektromobilů Jako první e-shop je totiž zalistuje do své stálé nabídky. První upoutávkou na tento…

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

Více aktualit

K článku Strela se srdcem Sousedík z čísla 2/2007

K článku Strela se srdcem Sousedík z čísla 2/2007

„V poznámce pod čarou je popis Kryšpínova systému značení vozidel neúplný a pro nezasvěceného nejasný; s tím souvisí také údaj 148 km·h–1 v řádku max. rychlost v tab. 1.“
Nejprve k tab. 1. Čtenář má pravdu a redakce se tímto omlouvá za vzniklou chybu – správně zde mělo být „maximální dosažená rychlost“ (týká se jen vozu M 290.002). Na podrobnější popis Kryšpínova systému značení již nezbyl v článku prostor, a tak se ve stručnosti o to pokusíme nyní.

Celý příspěvek lze ve formátu PDF stáhnout zde