časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 12/2021 vyšlo
tiskem 1. 12. 2021. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Měření, zkoušení, péče o jakost

Trh, obchod, podnikání
Na co si dát pozor při změně dodavatele energie?

Informace

|

číslo 2/2002

Pokyny pro autory

Jste schopni psaným slovem sdělit poznatky ze svého oboru? Zastáváte určitý názor a jste ochotni projevit jej písemným vyjádřením? Jste odborník a chcete se stát také autorem odborného článku? Chcete INZEROVAT nebo informovat o Vaší firmě obchodním článkem? Napište do časopisu ELEKTRO.
Pro usnadnění spolupráce autora a redakce je nezbytné, aby materiály dodané redakci splňovaly určitá kritéria.

1. Texty

e-mail: elektro@fccgroup.cz, disketa 3,5", CD-ROM

Článek může být vytvořen a uložen v běžném textovém editoru (např. Word, T602). Stačí „zdrojový text“, který není třeba graficky upravovat (to je záležitost redakčního a typografického zpracování). Je-li článek doplněn obrázkem, grafem nebo tabulkou, je třeba je v textu označit pořadovým číslem obrázku nebo tabulky. Články jsou pak standardně upravovány stylisticky, terminologicky a typograficky.

Odborné články jsou honorovány podle sazebníku FCC PUBLIC s. r. o.

Za placený obchodní článek (firemní prezentaci) je považován článek obsahující kontaktní nebo adresný odkaz na konkrétní firmu (informace o cenách podá inzertní oddělení).

2. Obrazová část – články

Obrázky, grafy a tabulky nevkládejte do textu, ale dodejte je zvlášť:

  1. pro skenování: kontrastní (nekopírovaný) nákres – graf, fotografie, diapozitiv, s výhradami lze použít i kvalitní výtisk na křídovém papíře,

  2. data: v grafických formátech TIF, JPG, BMP, PCX, EPS, CDR, AI.

Pro správné barevné vyvedení firemního loga prosíme dodržet podmínky odst. 2. Pro skenování jednoduchého loga stačí černobílá kontrastní předloha a spolu s ní údaje o složení barevných odstínů.

3. Obrazová část – inzerce

  1. černobílá inzerce – platí stejné podmínky jako „obrazová část – články“. V případě nutnosti grafického zpracování (skenování, tvorba inzerátu apod.) připočítáváme k ceně inzerce sazbu podle ceníku FCC PUBLIC s. r. o.;

  2. barevná inzerce – jednoznačně dáváme přednost filmům CMYK (2 400 dpi, 150 lpi), včetně kontrolního barevného nátisku. Můžeme zpracovat i podklady v datové podobě podle odst. 2b, dodané elektronickou poštou nebo na médiu (ZIP, CD)

Za grafické zpracování (popř. za nadstandardní redakční práce) účtujeme sazbu podle ceníku FCC PUBLIC s. r. o. Veškeré informace o cenách inzerce Vám rádi zodpoví pracovníci  inzertního oddělení (spojení viz tiráž časopisu) nebo je zjistíte pouhou návštěvou internetové stránky www.fccgroup.cz



Nová telefonní čísla

Vydavatelství FCC PUBLIC s. r. o. sděluje svým čtenářům a spolupracovníkům, že v době od 25. 2. 2002 do 8.. 3. 2002 provede SPT Telecom přečíslování telefonní stanice č.: 02/689 79 32-3 na nová telefonní čísla: 02/ 8658 3011-12



Elektrotechnický veletrh AMPER

Elektrotechnický veletrh AMPER 2002 (9. – 12. 4. 2002, Pražský veletržní areál Letňany) je příležitostí prezentovat Vaši firmu v renomovaném odborném časopisu ELEKTRO, popřípadě podle zaměření firmy v časopisech AUTOMA nebo SVĚTLO.

Tématem ELEKTRO č. 4/02 je veletrh AMPER, obchod elektrotechnickým zbožím. Uzávěrka tohoto čísla je v polovině února, tedy nyní již doslova za pět minut 12. Telefonní čísla a e-mailová adresa pro zodpovězení bližších dotazů a posílání podkladů pro firemní prezentace jsou Vám k dispozici v tiráži časopisu.