Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2018 vyšlo
tiskem 27. 6. 2018. V elektronické verzi na webu od 27. 7. 2018. 

Téma: Kabely, vodiče, kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Parametrizace obvodových modelů lithiových akumulátorů pro elektromobilitu
Smart Cities (3. část – 1. díl)

Aktuality

Energetici v Dukovanech spustili čtvrtý blok, elektřinu vyrábí všechny bloky V Jaderné elektrárně Dukovany energetici spustili čtvrtý výrobní blok. Ukončili tak…

Nejlepší studenti 2018 nalezeni Do finálového kola 8. ročníku soutěže Nejlepší student, které se konalo 20. června 2018 v…

Výběrové řízení na dodavatele pro krytí ztrát pokračuje pátým aukčním kolem Páté aukční kolo výběrového řízení na dodavatele elektřiny pro krytí ztrát v přenosové…

Sympozium o fyzice plazmatu – trendy jaderné fúze i aplikace netermálního plazmatu v medicíně Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze pořádá ve spolupráci…

Novinky z oblasti elektrotechniky, energetiky a elektroniky predstavil veľtrh ELO SYS 2018 24. ročník medzinárodného veľtrhu ELO SYS sa konal v termíne 22. až 25. mája 2018 na…

Chcete zlepšit výkon průmyslové sítě a digitalizovat vaši výrobu? Přihlaste se na odborný seminář společnosti Siemens na téma Řešení z oblasti průmyslové…

Více aktualit

Hilti Fleet management

číslo 10/2006

Hilti Fleet management

Společnost Hilti představila 12. září letošního roku novou službu pro ruční elektrické nářadí nazvanou Fleet management. Tato služba spočívá v řízení strojového parku zákazníka od navržení vhodných strojů, přes jejich údržbu až po zjednodušené financování. U zákazníků by Fleet management měl vést především ke zvýšení produktivity práce.

Obr. 1.

Spolupráce začne tím, že Hilti zdarma navrhne zákazníkovi vhodné složení strojového parku pro dané práce. Poté spolu uzavřou smlouvu, v rámci které si zákazník pronajme příslušné stroje za paušální měsíční poplatek. Ten pokrývá všechny náklady na stroje (průběžnou péči, opravy strojů nebo pravidelné roční kalibrace laserových přístrojů), čímž se zákazník vyhne neplánovaným výdajům. Díky tomu může náklady přesně sledovat a plánovat.

V rámci služby nabízí Hilti také náhradní stroj po dobu opravy poškozeného nebo možnost zapůjčení dalších strojů. Tím se zákazník vyhne nepříjemným výpadkům a zpožděním. Za povšimnutí také stojí tzv. zabezpečení proti krádeži, kde Hilti pokrývá náklady zákazníka v případě odcizení stroje a zákazník platí pouze spoluúčast. Množí se obavy, zda není možné zneužít této služby k výhodnému „nákupu„ strojů. Spoluúčast Hilti je proto omezena pevnou částkou. Také je na místě informovat případného zloděje, že jestliže dá ukradený stroj seřídit nebo opravit, už se mu s největší pravděpodobností nevrátí. Hilti totiž eviduje všechna výrobní čísla, a tak, když se stroj dostane do autorizovaného servisu, Hilti si ho vezme zpět.