Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Více aktualit

Hilti Fleet management

číslo 10/2006

Hilti Fleet management

Společnost Hilti představila 12. září letošního roku novou službu pro ruční elektrické nářadí nazvanou Fleet management. Tato služba spočívá v řízení strojového parku zákazníka od navržení vhodných strojů, přes jejich údržbu až po zjednodušené financování. U zákazníků by Fleet management měl vést především ke zvýšení produktivity práce.

Obr. 1.

Spolupráce začne tím, že Hilti zdarma navrhne zákazníkovi vhodné složení strojového parku pro dané práce. Poté spolu uzavřou smlouvu, v rámci které si zákazník pronajme příslušné stroje za paušální měsíční poplatek. Ten pokrývá všechny náklady na stroje (průběžnou péči, opravy strojů nebo pravidelné roční kalibrace laserových přístrojů), čímž se zákazník vyhne neplánovaným výdajům. Díky tomu může náklady přesně sledovat a plánovat.

V rámci služby nabízí Hilti také náhradní stroj po dobu opravy poškozeného nebo možnost zapůjčení dalších strojů. Tím se zákazník vyhne nepříjemným výpadkům a zpožděním. Za povšimnutí také stojí tzv. zabezpečení proti krádeži, kde Hilti pokrývá náklady zákazníka v případě odcizení stroje a zákazník platí pouze spoluúčast. Množí se obavy, zda není možné zneužít této služby k výhodnému „nákupu„ strojů. Spoluúčast Hilti je proto omezena pevnou částkou. Také je na místě informovat případného zloděje, že jestliže dá ukradený stroj seřídit nebo opravit, už se mu s největší pravděpodobností nevrátí. Hilti totiž eviduje všechna výrobní čísla, a tak, když se stroj dostane do autorizovaného servisu, Hilti si ho vezme zpět.