Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 6/2017 vyšlo
tiskem 7. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 26. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Točivé el. stroje; Pohony a výkonová elektronika; Měniče frekvence; Elektromobilita

Hlavní článek
Použití programovatelných logických obvodů v elektrických pohonech
Stejnosměrné elektrické stroje s permanentními magnety

Aktuality

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

IQRF Summit 2017 svědkem reálných IoT aplikací Akce zaměřená na reálná řešení v oblasti chytrých měst, budov, domácností, transportu,…

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Alza.cz se chystá revolučně ovlivnit prodej elektromobilů Jako první e-shop je totiž zalistuje do své stálé nabídky. První upoutávkou na tento…

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

Více aktualit

Hilti Fleet management

číslo 10/2006

Hilti Fleet management

Společnost Hilti představila 12. září letošního roku novou službu pro ruční elektrické nářadí nazvanou Fleet management. Tato služba spočívá v řízení strojového parku zákazníka od navržení vhodných strojů, přes jejich údržbu až po zjednodušené financování. U zákazníků by Fleet management měl vést především ke zvýšení produktivity práce.

Obr. 1.

Spolupráce začne tím, že Hilti zdarma navrhne zákazníkovi vhodné složení strojového parku pro dané práce. Poté spolu uzavřou smlouvu, v rámci které si zákazník pronajme příslušné stroje za paušální měsíční poplatek. Ten pokrývá všechny náklady na stroje (průběžnou péči, opravy strojů nebo pravidelné roční kalibrace laserových přístrojů), čímž se zákazník vyhne neplánovaným výdajům. Díky tomu může náklady přesně sledovat a plánovat.

V rámci služby nabízí Hilti také náhradní stroj po dobu opravy poškozeného nebo možnost zapůjčení dalších strojů. Tím se zákazník vyhne nepříjemným výpadkům a zpožděním. Za povšimnutí také stojí tzv. zabezpečení proti krádeži, kde Hilti pokrývá náklady zákazníka v případě odcizení stroje a zákazník platí pouze spoluúčast. Množí se obavy, zda není možné zneužít této služby k výhodnému „nákupu„ strojů. Spoluúčast Hilti je proto omezena pevnou částkou. Také je na místě informovat případného zloděje, že jestliže dá ukradený stroj seřídit nebo opravit, už se mu s největší pravděpodobností nevrátí. Hilti totiž eviduje všechna výrobní čísla, a tak, když se stroj dostane do autorizovaného servisu, Hilti si ho vezme zpět.