Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo
tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Češi chtějí bydlet lépe – návštěvnost jarních veletrhů o bydlení stoupla o čtvrtinu Výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech bylo v minulých dnech nabité k prasknutí. Téměř…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

Hilti Fleet management

číslo 10/2006

Hilti Fleet management

Společnost Hilti představila 12. září letošního roku novou službu pro ruční elektrické nářadí nazvanou Fleet management. Tato služba spočívá v řízení strojového parku zákazníka od navržení vhodných strojů, přes jejich údržbu až po zjednodušené financování. U zákazníků by Fleet management měl vést především ke zvýšení produktivity práce.

Obr. 1.

Spolupráce začne tím, že Hilti zdarma navrhne zákazníkovi vhodné složení strojového parku pro dané práce. Poté spolu uzavřou smlouvu, v rámci které si zákazník pronajme příslušné stroje za paušální měsíční poplatek. Ten pokrývá všechny náklady na stroje (průběžnou péči, opravy strojů nebo pravidelné roční kalibrace laserových přístrojů), čímž se zákazník vyhne neplánovaným výdajům. Díky tomu může náklady přesně sledovat a plánovat.

V rámci služby nabízí Hilti také náhradní stroj po dobu opravy poškozeného nebo možnost zapůjčení dalších strojů. Tím se zákazník vyhne nepříjemným výpadkům a zpožděním. Za povšimnutí také stojí tzv. zabezpečení proti krádeži, kde Hilti pokrývá náklady zákazníka v případě odcizení stroje a zákazník platí pouze spoluúčast. Množí se obavy, zda není možné zneužít této služby k výhodnému „nákupu„ strojů. Spoluúčast Hilti je proto omezena pevnou částkou. Také je na místě informovat případného zloděje, že jestliže dá ukradený stroj seřídit nebo opravit, už se mu s největší pravděpodobností nevrátí. Hilti totiž eviduje všechna výrobní čísla, a tak, když se stroj dostane do autorizovaného servisu, Hilti si ho vezme zpět.