Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem
7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Calliope mini – multifunkční deska Calliope mini poskytuje kreativní možnosti pro každého. A nezáleží na tom, zda jde o…

Ocenění v soutěži České hlavičky získal za elektromagnetický urychlovač student FEL ČVUT Student programu Elektronika a komunikace Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze Vojtěch…

Více aktualit

Hilti Fleet management

číslo 10/2006

Hilti Fleet management

Společnost Hilti představila 12. září letošního roku novou službu pro ruční elektrické nářadí nazvanou Fleet management. Tato služba spočívá v řízení strojového parku zákazníka od navržení vhodných strojů, přes jejich údržbu až po zjednodušené financování. U zákazníků by Fleet management měl vést především ke zvýšení produktivity práce.

Obr. 1.

Spolupráce začne tím, že Hilti zdarma navrhne zákazníkovi vhodné složení strojového parku pro dané práce. Poté spolu uzavřou smlouvu, v rámci které si zákazník pronajme příslušné stroje za paušální měsíční poplatek. Ten pokrývá všechny náklady na stroje (průběžnou péči, opravy strojů nebo pravidelné roční kalibrace laserových přístrojů), čímž se zákazník vyhne neplánovaným výdajům. Díky tomu může náklady přesně sledovat a plánovat.

V rámci služby nabízí Hilti také náhradní stroj po dobu opravy poškozeného nebo možnost zapůjčení dalších strojů. Tím se zákazník vyhne nepříjemným výpadkům a zpožděním. Za povšimnutí také stojí tzv. zabezpečení proti krádeži, kde Hilti pokrývá náklady zákazníka v případě odcizení stroje a zákazník platí pouze spoluúčast. Množí se obavy, zda není možné zneužít této služby k výhodnému „nákupu„ strojů. Spoluúčast Hilti je proto omezena pevnou částkou. Také je na místě informovat případného zloděje, že jestliže dá ukradený stroj seřídit nebo opravit, už se mu s největší pravděpodobností nevrátí. Hilti totiž eviduje všechna výrobní čísla, a tak, když se stroj dostane do autorizovaného servisu, Hilti si ho vezme zpět.