Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2017 vyšlo
tiskem 6. 11. 2017. V elektronické verzi na webu od 27. 11. 2017. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; Točivé elektrické stroje

Hlavní článek
Analýza účinku geometrických charakteristik CFD simulací na teplotní pole sinusového filtru
On-line optimalizácia komutačných uhlov prúdu vo fázach BLDC motora

Aktuality

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Slovensko bude partnerskou zemí MSV 2018 Příští rok se chystají oslavy několika kulatých výročí včetně 100 let od založení…

Více aktualit

GE a Nissan se spojily

V době, kdy mno­zí konkurenti soupeří o to, komu se podaří vybudovat infrastrukturu pro inteligentní dobíjení, jež by podpořila nástup elektromobilů, spojily své síly společnosti GE a Nissan. Cí­lem této spolupráce je vyvinout nové techno­logické prvky, které promění inteligentní do­bíjení ve skutečnost. Společnosti podepsaly tříletou předběžnou dohodu na společný vý­zkum technologií potřebných k vybudování spolehlivé, dynamické a inteligentní dobíje­cí architektury. Společnost GE bude většinu aktivit spojených s tímto projektem realizo­vat ve svém výzkumném středisku ve městě Niskayuna (stát New York), kde se rovněž na­cházejí nejnovější zařízení pro výzkum inteli­gentní sítě. Společnost Nissan se bude na pro­jektu podílet především prostřednictvím své divize Nissan Technical Center North Ameri­ca, jež sídlí ve Farmington Hills (stát Michi­gan). Tento závod bude provozován s podpo­rou Střediska pro vyspělé technologie, které Nissan zřídil v Japonsku.
[Tiskové materiály GE.]