Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Více aktualit

Fujitsu Siemens Computers nabízí nejlepší podmínky na trhu

Společnost Fujitsu Siemens Computers s platností od listopadu 2008 přidává k nadstandardním zárukám na svá zařízení další benefit. Zákazníci v České republice a na Slovensku, kteří po 15. listopadu 2008 zakoupí jakýkoliv notebook Amilo, Esprimo Mobile nebo Lifebook z oficiální nabídky Fujitsu Siemens Computers, s. r. o., získávají v ceně také opravu při náhodném poškození. Tato garance kryje veškeré náklady spojené s opravou při náhodném poškození notebooku po dobu prvních šesti měsíců od koupě. Společnost Fujitsu Siemens Computers tak v České republice a na Slovensku nabízí nejlepší servisní podmínky na trhu. Navíc Fujitsu Siemens Computers nedělá mezi svými zákazníky rozdíly – shodné záruční podmínky platí u všech produktů jak pro fyzické, tak i pro právnické osoby.
 
„Tímto opatřením pokračujeme v trendu vylepšování servisních podmínek, na které jsme se zaměřili již od loňského roku. Během této doby společnost Fujitsu Siemens Computers v České a Slovenské republice přišla mj. se službou, díky níž zákazníkům v případě výskytu závady na jakémkoliv zařízení od naší společnosti stačí kontaktovat servis telefonicky, a nemusí jej tedy osobně navštívit. Dále s garancí nulových vadných bodů u vybraných panelů LCD, s garantovanou opravou notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne nebo s prodlouženou záruční dobou pro vybrané produkty,“ řekl Martin Kaiser, marketingový ředitel české a slovenské pobočky Fujitsu Siemens Computers.
[Tiskové materiály Fujitsu Siemens Computers.]
 

Fujitsu Siemens Computers je předním evropským dodavatelem řešení infrastruktur IT se strategickým zaměřením na poskytování nejmodernějších produktů, služeb a řešení v oblasti mobilní IT a dynamických datových center. Široké produktové portfolio společnosti sahá od notebooků, přes kancelářské počítače a pracovní stanice až po dodávky podnikové infrastruktury IT, serverů, systémů úschovy dat a produktových služeb. Společnost Fujitsu Siemens Computers působí na všech důležitých trzích v oblasti Evropy, Středního východu a Afriky. Divize infrastrukturních služeb rozšiřuje její působení na asi 170 zemí celého světa. Svůj úspěch staví na síle, inovaci a globální působnosti mateřských společností Fujitsu Limited a Siemens AG. Společnost je průkopníkem na poli poskytování technologií a procesů šetrných k životnímu prostředí v rámci celého životního cyklu u všech svých výrobků.