Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem
7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Aktuality

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Chytré lampy v Praze Do hlavního města Prahy vstoupily „chytré lampy“. Nová technologie je součástí chytrých…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze zve na finále ROBOSOUTĚŽE Zajímavá technické řešení a soutěžní napětí nabídne 16. prosince finále letošní…

Více aktualit

Fujitsu Siemens Computers má nového marketingového ředitele

Fujitsu Siemens Computers má nového marketingového ředitele

Novým marketingovým ředitelem Fujitsu Siemens Computers pro oblast střední a východní Evropy (CEE) se stal Michal Lichner. Jeho hlavní úlohou bude spoluvytvářet marketingovou strategii v rámci tohoto regionu, podpořit a koordinovat komunikační aktivity jednotlivých zemí, upevnit obchodní strategii ohledně výrobků a posilovat růst a zisk společnosti.

Michal Lichner posledních šest let působil v oddělení marketingu IT & Telco. Ve společnosti Dell zodpovídal za sortiment produktů dodávaných na německý a rakouský trh a ve společnosti Ericsson Enteprise Slovakia pracoval ve firemní marketingové komunikaci. Úspěšně absolvoval postgraduální studium marketingu (CIMA-B, NIMA-B) a magisterské studium na Univerzitě Komenského v Bratislavě.

Celý příspěvek lze ve formátu PDF stáhnout zde