Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem
7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Calliope mini – multifunkční deska Calliope mini poskytuje kreativní možnosti pro každého. A nezáleží na tom, zda jde o…

Ocenění v soutěži České hlavičky získal za elektromagnetický urychlovač student FEL ČVUT Student programu Elektronika a komunikace Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze Vojtěch…

Více aktualit

Fujitsu Siemens Computers má nového marketingového ředitele

Fujitsu Siemens Computers má nového marketingového ředitele

Novým marketingovým ředitelem Fujitsu Siemens Computers pro oblast střední a východní Evropy (CEE) se stal Michal Lichner. Jeho hlavní úlohou bude spoluvytvářet marketingovou strategii v rámci tohoto regionu, podpořit a koordinovat komunikační aktivity jednotlivých zemí, upevnit obchodní strategii ohledně výrobků a posilovat růst a zisk společnosti.

Michal Lichner posledních šest let působil v oddělení marketingu IT & Telco. Ve společnosti Dell zodpovídal za sortiment produktů dodávaných na německý a rakouský trh a ve společnosti Ericsson Enteprise Slovakia pracoval ve firemní marketingové komunikaci. Úspěšně absolvoval postgraduální studium marketingu (CIMA-B, NIMA-B) a magisterské studium na Univerzitě Komenského v Bratislavě.

Celý příspěvek lze ve formátu PDF stáhnout zde