Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo
tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Češi chtějí bydlet lépe – návštěvnost jarních veletrhů o bydlení stoupla o čtvrtinu Výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech bylo v minulých dnech nabité k prasknutí. Téměř…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

ETA pro autoprůmysl

ETA pro autoprůmysl

Díky tradici a kvalitě technického vývoje je společnost ETA schopna vyrábět speciální prototypy a jednoúčelová zařízení pro autoprůmysl. ETA dodává tato zařízení od roku 2002 firmám, které působí v průmyslu výroby automobilových komponent. K těmto firmám patří především skupina IMP Czech, s. r. o., Žďár nad Sázavou, Valeo Klimasysteme GmbH Bad Rodach, JHV-Engineering, 3D-Tech, Valeo. Výroba prototypů má ve firmě ETA dlouholetou tradici a prototypová dílna a zkušebna byly vždy neodmyslitelnou součástí vývojových oddělení. ETA postupně rozšířila a přeorientovala tradiční výrobu prototypů spotřebičů pro domácnost, a může tak externím zájemcům nabídnout a realizovat kvalitní a pružnou vzorkařskou práci nejen pro sektor automobilového průmyslu.

Celý příspěvek lze ve formátu PDF stáhnout zde