Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2016 vyšlo tiskem
7. 11. 2016. V elektronické verzi na webu od 1. 12. 2016. 

Téma: Rozváděče a rozváděčová technika; Točivé stroje a výkonová elektronika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Calliope mini – multifunkční deska Calliope mini poskytuje kreativní možnosti pro každého. A nezáleží na tom, zda jde o…

Ocenění v soutěži České hlavičky získal za elektromagnetický urychlovač student FEL ČVUT Student programu Elektronika a komunikace Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze Vojtěch…

Více aktualit

Digitalizace hravě pokračuje

Dětská sou­těž nazvaná Digitalizace hravě byla vypsá­na v dalších oblastech ČR, kde se blíží ko­nec analogového televizního vysílání. Soutěž je organizována spolu s Domy dětí a mládeže (DDM). Děti mají za úkol vytvořit a zaslat ob­rázky či fotografie na téma digitalizace a tele­vize budoucnosti. Vítěz z každé oblasti získá set-top box, poštovní známky s kuponem, na kterém je jeho vlastní obrázek, a další drob­né ceny. Soutěž Digitalizace hravě již proběh­la tam, kde bylo analogové televizní vysílání vypnuto. Nyní je vypsána v oblastech Jihlava, Trutnov a Brno. Uzávěrka soutěže pro tyto ob­lasti je 30. 4. 2011. Děti se mohou do soutě­že zapojit prostřednictvím místních DDM, ale obrázky je možné zasílat i individuálně. Hlav­ní myšlenkou projektu je zapojit děti a mládež zábavnou a nevtíravou formou do procesu di­gitalizace. Motivovat je k aktivitě, ale i k sa­mostatnému vyhledávání informací.
[Tisková zpráva PR.Konektor.]