Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2018 vyšlo
tiskem 14. 2. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 3. 2018. 

Téma: Elektrické přístroje; Přístroje pro chytré sítě;
Internet věcí

Hlavní článek
Řízení toku výkonu v síti pomocí výkonových měničů

Aktuality

SENO spol. s r. o. – 25 let s Vámi Když jsme s pány Josefem Steineggerem a Jirkou Novotným zakládali v roce 1993 firmu, byli…

15. Zákaznický den ZAT byl opět rekordní Koncem ledna proběhl už tradiční Zákaznický den společnosti ZAT, největší české firmy s…

Brněnská technika představila novou kampaň jako generační výpověď mladých Nová náborová kampaň brněnské techniky s názvem Generace VUT upozorňuje na časté…

Výroba z biomasy vzrostla o 14 %, dodala čistou elektřinu pro 230 tisíc domácností Téměř 573 milionů kWh ekologické elektřiny vyprodukovaly v loňském roce výrobny Skupiny…

Dva veletrhy úsporného, komfortního a moderního bydlení – DŘEVOSTAVBY, MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 13. ročník veletrhu DŘEVOSTAVBY se koná souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ. Společná…

Synergie oborů na veletrhu FOR ARCH přináší větší zájem vystavovatelů Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH se uskuteční v PVA EXPO PRAHA v Letňanech 18.–22.…

Více aktualit

ČEZ vítězem soutěže WebTop100

Nová podoba webových stránek společnosti ČEZ se stala vítězem loňského ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností a zároveň obhájila i prvenství v oborovém žebříčku Energetika. Hodnocena byla kvalita firemních internetových prezentací z hlediska jejich přínosu pro uživatele, použitelnosti, grafického designu, technických řešení a marketingové hodnoty. Stránky ČEZ jsou zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala opakovaně obhájit celkové vítězství. Mezi konkrétní přínosy těchto webových stránek lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i dosavadní zákazníky s nově koncipovaným průvodcem Co dělat když nebo možnost sjednat si schůzku on-line přímo na zákaznickém centru. Sadu novinek doplní velmi brzy i vylepšení internetové samoobsluhy. V oblasti styku s veřejností se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren nebo flashové modely z energetické oblasti. Novou rozšířenou podobu má sekce Vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku. Za poslední rok navštívily webové stránky Skupiny ČEZ více než dva miliony uživatelů.

[Tiskové materiály ČEZ.]