Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2018 vyšlo
tiskem 14. 2. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 3. 2018. 

Téma: Elektrické přístroje; Přístroje pro chytré sítě;
Internet věcí

Hlavní článek
Řízení toku výkonu v síti pomocí výkonových měničů

Aktuality

SENO spol. s r. o. – 25 let s Vámi Když jsme s pány Josefem Steineggerem a Jirkou Novotným zakládali v roce 1993 firmu, byli…

15. Zákaznický den ZAT byl opět rekordní Koncem ledna proběhl už tradiční Zákaznický den společnosti ZAT, největší české firmy s…

Brněnská technika představila novou kampaň jako generační výpověď mladých Nová náborová kampaň brněnské techniky s názvem Generace VUT upozorňuje na časté…

Výroba z biomasy vzrostla o 14 %, dodala čistou elektřinu pro 230 tisíc domácností Téměř 573 milionů kWh ekologické elektřiny vyprodukovaly v loňském roce výrobny Skupiny…

Dva veletrhy úsporného, komfortního a moderního bydlení – DŘEVOSTAVBY, MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 13. ročník veletrhu DŘEVOSTAVBY se koná souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ. Společná…

Synergie oborů na veletrhu FOR ARCH přináší větší zájem vystavovatelů Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH se uskuteční v PVA EXPO PRAHA v Letňanech 18.–22.…

Více aktualit

ČEZ – vítěz WEbTop100

Webové strán­ky společnosti ČEZ se staly vítězem letoš­ního ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností. Záro­veň obhájily i prvenství v oborovém žebříč­ku Energetika. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky společnosti ČEZ chtějí udržet vysoký standard. Na základě výzku­mů a uživatelských testování prošla loni v létě tato prezentace zásadní proměnou směřující ke zvýšení uživatelského komfortu a použitel­nosti webu. Mezi konkrétní přínosy promě­ny lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i stávající zákazníky s nově kon­cipovaným průvodcem „Co dělat když ...“ nebo možnost sjednat si schůzku on-line pří­mo v zákaznickém centru. Sadu novinek do­plní velmi brzo i vylepšení internetové sa­moobsluhy. V oblasti PR se průběžně zkvalit­ňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren či flashové modely z energetické oblasti. Novou rozší­řenou podobu má sekce vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

[Tiskové materiály ČEZ.]