Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2017 vyšlo
tiskem 17. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 10. 3. 2017. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné a signalizační; Přístroje pro inteligentní sítě

Hlavní článek
Atypický návrh výkonového stejnosměrného zdroje se středofrekvenčním transformátorovým filtrem rušivého napětí

Aktuality

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Více aktualit

ČEZ – vítěz WEbTop100

Webové strán­ky společnosti ČEZ se staly vítězem letoš­ního ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností. Záro­veň obhájily i prvenství v oborovém žebříč­ku Energetika. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky společnosti ČEZ chtějí udržet vysoký standard. Na základě výzku­mů a uživatelských testování prošla loni v létě tato prezentace zásadní proměnou směřující ke zvýšení uživatelského komfortu a použitel­nosti webu. Mezi konkrétní přínosy promě­ny lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i stávající zákazníky s nově kon­cipovaným průvodcem „Co dělat když ...“ nebo možnost sjednat si schůzku on-line pří­mo v zákaznickém centru. Sadu novinek do­plní velmi brzo i vylepšení internetové sa­moobsluhy. V oblasti PR se průběžně zkvalit­ňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren či flashové modely z energetické oblasti. Novou rozší­řenou podobu má sekce vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

[Tiskové materiály ČEZ.]