Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem
7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Aktuality

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Chytré lampy v Praze Do hlavního města Prahy vstoupily „chytré lampy“. Nová technologie je součástí chytrých…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze zve na finále ROBOSOUTĚŽE Zajímavá technické řešení a soutěžní napětí nabídne 16. prosince finále letošní…

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Více aktualit

ČEZ – vítěz WEbTop100

Webové strán­ky společnosti ČEZ se staly vítězem letoš­ního ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností. Záro­veň obhájily i prvenství v oborovém žebříč­ku Energetika. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky společnosti ČEZ chtějí udržet vysoký standard. Na základě výzku­mů a uživatelských testování prošla loni v létě tato prezentace zásadní proměnou směřující ke zvýšení uživatelského komfortu a použitel­nosti webu. Mezi konkrétní přínosy promě­ny lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i stávající zákazníky s nově kon­cipovaným průvodcem „Co dělat když ...“ nebo možnost sjednat si schůzku on-line pří­mo v zákaznickém centru. Sadu novinek do­plní velmi brzo i vylepšení internetové sa­moobsluhy. V oblasti PR se průběžně zkvalit­ňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren či flashové modely z energetické oblasti. Novou rozší­řenou podobu má sekce vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

[Tiskové materiály ČEZ.]