Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2017 vyšlo
tiskem 5. 9. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 9. 2017. 

Téma: 59. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně; Elektrotechnika v průmyslu

Hlavní článek
Palivové články
Renesance synchronních reluktančních motorů
Návrh aktuátoru pracujícího s magnetickým polem

Aktuality

Praha otestuje elektrobus s dynamickým dobíjením Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) zahájil výstavbu trolejového vedení v Prosecké ulici.…

Na veletrhu FOR ARCH najdou lidé na osm stovek expozic a bezplatná poradenská centra Ve dnech 19. – 23. září 2017 se koná 28. ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR…

Technologické Fórum 2017 – jedinečné setkání odborníků stavebního trhu Premiéru na letošním ročníku mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH bude mít…

Od 1. září začne ve společnosti ČEZ fungovat nová divize Jaderná energetika Šest jaderných bloků, přes dva tisíce zaměstnanců včetně týmu, který zodpovídání za…

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Více aktualit

ČEZ – vítěz WEbTop100

Webové strán­ky společnosti ČEZ se staly vítězem letoš­ního ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností. Záro­veň obhájily i prvenství v oborovém žebříč­ku Energetika. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky společnosti ČEZ chtějí udržet vysoký standard. Na základě výzku­mů a uživatelských testování prošla loni v létě tato prezentace zásadní proměnou směřující ke zvýšení uživatelského komfortu a použitel­nosti webu. Mezi konkrétní přínosy promě­ny lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i stávající zákazníky s nově kon­cipovaným průvodcem „Co dělat když ...“ nebo možnost sjednat si schůzku on-line pří­mo v zákaznickém centru. Sadu novinek do­plní velmi brzo i vylepšení internetové sa­moobsluhy. V oblasti PR se průběžně zkvalit­ňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren či flashové modely z energetické oblasti. Novou rozší­řenou podobu má sekce vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

[Tiskové materiály ČEZ.]