Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2018 vyšlo
tiskem 18. 4. 2018. V elektronické verzi na webu od 15. 5. 2018. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; IoT; HVAC

Hlavní článek
Smart Cities (1. část)

Aktuality

Skupina LAPP překonala hranici obratu 1 miliardy eur Větší obrat, větší zisk, více zaměstnanců

ABB v České republice buduje síť rychlonabíjecích stanic Síť rychlonabíjecích stanic pro elektrická vozidla se v České republice díky technologiím…

60. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu Zapište si do kalendářů 1. – 5. října 2018. V tomto termínu se totiž na brněnském…

ČEZ ESCO instalovala na Dlouhých stráních nejvýše položenou fotovoltaickou elektrárnu v Česku Společnost ČEZ Solární ze skupiny ČEZ ESCO vybudovala u horní nádrže vodní přečerpávací…

ABB řešení pro řízení výroby získalo Zlatý Amper 2018 Společnost ABB obdržela prestižní cenu Zlatý Amper 2018 za ABB Ability™ Manufacturing…

ABB představí standard rychlého nabíjení elektrobusů OppCharge ABB na veletrhu Amper 2018 poprvé v České republice představí stanici pro nabíjení…

Více aktualit

ČEZ – vítěz WEbTop100

Webové strán­ky společnosti ČEZ se staly vítězem letoš­ního ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností. Záro­veň obhájily i prvenství v oborovém žebříč­ku Energetika. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky společnosti ČEZ chtějí udržet vysoký standard. Na základě výzku­mů a uživatelských testování prošla loni v létě tato prezentace zásadní proměnou směřující ke zvýšení uživatelského komfortu a použitel­nosti webu. Mezi konkrétní přínosy promě­ny lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i stávající zákazníky s nově kon­cipovaným průvodcem „Co dělat když ...“ nebo možnost sjednat si schůzku on-line pří­mo v zákaznickém centru. Sadu novinek do­plní velmi brzo i vylepšení internetové sa­moobsluhy. V oblasti PR se průběžně zkvalit­ňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren či flashové modely z energetické oblasti. Novou rozší­řenou podobu má sekce vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

[Tiskové materiály ČEZ.]