Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2017 vyšlo
tiskem 18. 1. 2017. V elektronické verzi na webu od 17. 2. 2017. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nástroje a pomůcky; Značení

Hlavní článek
Analýza dat fotovoltaického systému během zatmění Slunce
Rizikovost zapojení biometrických identifikačních systémů

Aktuality

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Chytré lampy v Praze Do hlavního města Prahy vstoupily „chytré lampy“. Nová technologie je součástí chytrých…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze zve na finále ROBOSOUTĚŽE Zajímavá technické řešení a soutěžní napětí nabídne 16. prosince finále letošní…

Více aktualit

ČEZ neustává v inovacích na korporátním webu

Webové stránky společnosti ČEZ se v uplynulém týdnu staly vítězem sedmého ročníku soutěže WebTop100, srovnávající kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Moderní a výrazně přehlednější podoba stránek je v ostrém provozu od září roku 2007. Od svého spuštění přilákala více než 1,3 mil. unikátních uživatelů, v průměru 108 000 návštěvníků měsíčně. Podle statistik společnosti Gemius návštěvníci stráví na webu v průměru 8 min a zhruba 13 % jich přistupuje na stránky ČEZ ze zahraničí. Také do budoucna se internetové stránky http://www.cez.cz/ chtějí držet zásad, které se setkaly s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti – větší přehlednost, poradenský servis pro spotřebitele a rozšířený interaktivní obsah.
[Tiskové materiály ČEZ.]