Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo
tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Aktuality

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Více aktualit

ČEZ neustává v inovacích na korporátním webu

Webové stránky společnosti ČEZ se v uplynulém týdnu staly vítězem sedmého ročníku soutěže WebTop100, srovnávající kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Moderní a výrazně přehlednější podoba stránek je v ostrém provozu od září roku 2007. Od svého spuštění přilákala více než 1,3 mil. unikátních uživatelů, v průměru 108 000 návštěvníků měsíčně. Podle statistik společnosti Gemius návštěvníci stráví na webu v průměru 8 min a zhruba 13 % jich přistupuje na stránky ČEZ ze zahraničí. Také do budoucna se internetové stránky http://www.cez.cz/ chtějí držet zásad, které se setkaly s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti – větší přehlednost, poradenský servis pro spotřebitele a rozšířený interaktivní obsah.
[Tiskové materiály ČEZ.]