Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo
tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Více aktualit

Brzda SKF pro zemědělská vozidla

Společnost New Holland Agriculture vystavila na veletrhu SIMA nový traktor T7000 Auto Command vybavený elektronickou parkovací brzdou SKF. Jde o hybridní řešení založené na kombinaci mechanické nouzové brzdy a inteligentního elektromechanického aktuátoru SKF patentovaného na použití v parkovací brzdě převodovky. Elektronická parkovací brzda SKF neslouží však jen k parkování.
 
Systém byl navržen tak, aby zajistil velkou spolehlivost a pomáhal řidičům v nejrůznějších provozních situacích. K tomuto účelu se využívají inteligentní funkce, jako jsou např. automatic apply, hill holder nebo drive away. Funkce automatic apply (automatické brzdění) se samočinně aktivuje v okamžiku, kdy je klíč v poloze vypnuto a řidič opustí sedadlo. Všechny uvedené funkce šetří řidiči značnou fyzickou námahu spojenou se zatažením mechanické brzdy. Přispívají tak výrazně k jeho pohodlí, a to i v kopcovitém terénu. Elektronickou parkovací brzdu SKF tvoří převodový motor uložený v utěsněném tělese, do něhož je integrovaná řídicí jednotka. Připojený lanovod je napínán a uvolňován elektromechanickým aktuátorem. Elektronická parkovací brzda SKF je navíc šetrná k životnímu prostředí, neboť snižuje spotřebu energie.

[Tiskové materiály SKF.]