Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2018 vyšlo
tiskem 18. 4. 2018. V elektronické verzi na webu od 15. 5. 2018. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; IoT; HVAC

Hlavní článek
Smart Cities (1. část)

Aktuality

Skupina LAPP překonala hranici obratu 1 miliardy eur Větší obrat, větší zisk, více zaměstnanců

ABB v České republice buduje síť rychlonabíjecích stanic Síť rychlonabíjecích stanic pro elektrická vozidla se v České republice díky technologiím…

60. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu Zapište si do kalendářů 1. – 5. října 2018. V tomto termínu se totiž na brněnském…

ČEZ ESCO instalovala na Dlouhých stráních nejvýše položenou fotovoltaickou elektrárnu v Česku Společnost ČEZ Solární ze skupiny ČEZ ESCO vybudovala u horní nádrže vodní přečerpávací…

ABB řešení pro řízení výroby získalo Zlatý Amper 2018 Společnost ABB obdržela prestižní cenu Zlatý Amper 2018 za ABB Ability™ Manufacturing…

ABB představí standard rychlého nabíjení elektrobusů OppCharge ABB na veletrhu Amper 2018 poprvé v České republice představí stanici pro nabíjení…

Více aktualit

ABB mezi nejlepšími zaměstnavateli v Česku

Společnost ABB, přední světový dodavatel vrcholových technologií pro energetiku a automatizaci, která v České republice působí na osmi lokalitách a zaměstnává více než 2 700 lidí, získala páté místo v prestižním hodnocení nejlepších zaměstnavatelů v České republice pro rok 2009, které pravidelně sestavuje společnost Hewitt Associates. Zaměstnavatelé jsou posuzováni a hodnoceni na základě tří aspektů – názorů jejich vlastních zaměstnanců, personálních politik společnosti a pohledu jejich nejvyššího vedení. Klíčovým pojmem pro stanovení pořadí společností v žebříčku je motivovanost zaměstnanců. Do studie se přihlásilo 59 společností z různých odvětví od informačních technologií přes farmacii, finance, výrobu až po rychloobrátkové spotřební zboží. Výsledky odrážejí názory 12 778 zaměstnanců včetně 1 800 středních manažerů a 144 vrcholových manažerů. O umístění nerozhoduje jméno, obor, velikost, značka či to, jak se firma prezentuje navenek. Jedinými kritérii je motivovanost zaměstnanců a shoda mezi slovy a činy v dané společnosti.

[Tiskové materiály ABB.]