Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Více aktualit

3D zážitek s televizí Philips

Vynikající kvalita obrazu a zvuku televizorů Philips spolu s technologií Ambilight přinášejí jedinečný domácí filmový zážitek. Společnost Philips jde dál a od dubna 2010 uvádí na český trh nové řady televizorů LED xxPFL9705H a xxPFL8605H Full HD 3D Ready, které nabízejí mj. aktivní podsvícení a nově techniku Active 3D. Spolu s televizemi přichází na trh také ještě speciální balíček 3D Upgrade obsahující dvoje brýle a bezdrátový vysílač. V druhé polovině letošního roku by pak měl být představen i první televizor Full HD 3D Cinema 21 : 9 s poměrem stran stejným jako v kině. Nové televizory Philips lze od dubna 2010 zakoupit ve specializovaných prodejnách s elektrospotřebiči v úhlopříčkách 32 až 52". Společnost Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) je jednou z největších světových firem v oblastech zdravotní péče, osvětlovací techniky a životního stylu spotřebitelů. Prodej jejích progresivních výrobků, služeb a řešení je uživatelsky orientován a vychází z podnikové filozofie Sense and Simplicity. Společnost má centrálu v Nizozemí a ve více než 60 zemích celého světa zaměstnává zhruba 116 000 lidí.