Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2018 vyšlo
tiskem 18. 4. 2018. V elektronické verzi na webu od 15. 5. 2018. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; IoT; HVAC

Hlavní článek
Smart Cities (1. část)

Aktuality

Mezinárodní strojírenský veletrh oslaví šedesátku s novým vizuálem Ozubené kolo, modrá a červená barva, šipky a uprostřed písmena MSV - česká zkratka,…

ČEPS, a.s., hospodařila vloni se ziskem přes 2,8 miliardy Akciová společnost ČEPS vykázala za rok 2017 zisk 2,897 miliardy před zdaněním. K nárůstu…

Skupina LAPP překonala hranici obratu 1 miliardy eur Větší obrat, větší zisk, více zaměstnanců

ABB v České republice buduje síť rychlonabíjecích stanic Síť rychlonabíjecích stanic pro elektrická vozidla se v České republice díky technologiím…

60. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu Zapište si do kalendářů 1. – 5. října 2018. V tomto termínu se totiž na brněnském…

ČEZ ESCO instalovala na Dlouhých stráních nejvýše položenou fotovoltaickou elektrárnu v Česku Společnost ČEZ Solární ze skupiny ČEZ ESCO vybudovala u horní nádrže vodní přečerpávací…

Více aktualit

3D zážitek s televizí Philips

Vynikající kvalita obrazu a zvuku televizorů Philips spolu s technologií Ambilight přinášejí jedinečný domácí filmový zážitek. Společnost Philips jde dál a od dubna 2010 uvádí na český trh nové řady televizorů LED xxPFL9705H a xxPFL8605H Full HD 3D Ready, které nabízejí mj. aktivní podsvícení a nově techniku Active 3D. Spolu s televizemi přichází na trh také ještě speciální balíček 3D Upgrade obsahující dvoje brýle a bezdrátový vysílač. V druhé polovině letošního roku by pak měl být představen i první televizor Full HD 3D Cinema 21 : 9 s poměrem stran stejným jako v kině. Nové televizory Philips lze od dubna 2010 zakoupit ve specializovaných prodejnách s elektrospotřebiči v úhlopříčkách 32 až 52". Společnost Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) je jednou z největších světových firem v oblastech zdravotní péče, osvětlovací techniky a životního stylu spotřebitelů. Prodej jejích progresivních výrobků, služeb a řešení je uživatelsky orientován a vychází z podnikové filozofie Sense and Simplicity. Společnost má centrálu v Nizozemí a ve více než 60 zemích celého světa zaměstnává zhruba 116 000 lidí.