Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 4/2019 vyšlo tiskem 29. 7. 2019. V elektronické verzi na webu 29. 8. 2019.

Světelně-technická zařízení
Foxtrot řídí nové sídlo asociace barmanů
Dynamické osvětlení kaple Anděla Strážce v Sušici

Příslušenství osvětlovacích soustav
Bezpečnost, úspornost a komfort s KNX
Celosvětově první LED spínaný zdroj s rozhraním KNX od výrobce MEAN WELL
KNX – systém s budoucností
Schmachtl – konektorová instalace gesis

Aktuality

Studentské formule ČVUT v Praze přivezly z Mostu zlatou a stříbrnou medaili Ve dnech 13. až 17. srpna se na polygonu u Autodromu Most konal mezinárodní závod…

Nový pobočný spolek ČSO – region Praha Po mnoha letech existence České společnosti pro osvětlování byl v červnu tohoto roku…

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Více aktualit

Formule E v Davosu

25.01.2019 | ABB s.r.o. | www.abb.com

Světové ekonomické fórum v Davosu nehostí jen věhlasné ekonomy a politiky. Až do neděle 27. ledna bude ve speciální skleněné schránce k vidění poslední model závodního vozu Formule E od společnosti ABB nazvaný Gen2.

Formule byla do tohoto nejvýše položeného města světa dopravena vlakem po věhlasné a ikonické švýcarské Rhétské dráze. Zvědaví kolemjdoucí se mohou na davoském nádraží pomocí informačního systému také dozvědět o závodu ABB FIA ve Formuli E, stejně jako o aktivitách společnosti ABB v oblasti e-mobility. ABB je i díky 8 500 rychlonabíjecích stanic umístěných v 70 zemích po celém světě hlavním globálním hráčem v energetické infrastruktuře.

Jednou z hlavních technologických předností vozu GEN2 je unikátní baterie, která nabízí o 90 procent vyšší kapacitu, než její předchůdce (s pouhými 20 procenty váhy navíc).

Mimochodem, Rhétská dráha, jejíž flotila vlaků Allegra využívá trakční systém společnosti ABB k překonání těch nejnáročnějších horských terénů za jakéhokoliv počasí, byla pilotním projektem ABB v oblasti e-mobility v 19. století.

Vlak si díky technologiím ABB poradí i s nejnáročnějšími tratěmi na světě

Patnáct vlaků je skvěle vybavených pro provoz na trati, která překonává nejvýše položený železniční průsmyk ve výšce 2 253 metrů nad mořem. Vlaky se musí potýkat s touto extrémní tratí a jejími úzkými zákrutami a strmými stoupáními za každého ročního období. Proto potřebují nejvyšší výkon, který jim poskytuje právě trakční systém od ABB.

 

V roce 2019 slaví Světové ekonomické fórum pátý rok existence a vlak Allegra poháněný zařízením ABB již popáté převáží hosty fóra na jednání mezi Landquartem a Davosem. Jako součást nového konceptu mobility města Davosu slouží jeden z vlaků ABB Allegra, který přepravuje účastníky v průběhu týdne mezi stanicemi Davos Dorf a Davos Platz se samostatnou zastávkou přímo před kongresovým centrem.

Partnerství závodního vozu Gen2 a vlaků Allegra – obou výkonně vybavených strojů ve svých kategoriích – vytváří silné a symbolické zastoupení společnosti ABB v popředí ústředního tématu letošního Světového ekonomického fóra: tématu e-mobility.

Tiskové materiály ABBBA Consulting