Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2017 vyšlo
tiskem 17. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 10. 3. 2017. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné a signalizační; Přístroje pro inteligentní sítě

Hlavní článek
Atypický návrh výkonového stejnosměrného zdroje se středofrekvenčním transformátorovým filtrem rušivého napětí

Aktuality

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Více aktualit

Vzdělávací agentura UNIT představila svou novou identitu

04.09.2014

Firma s dlouholetou tradicí na českém trhu vzdělávání, rozvoje pracovníků soukromých firem, státních a neziskových organizací změnila styl své firemní identity.

Společnost UNIT se rozhodla pro změnu image. „Novým vzhledem chceme vyjádřit, že vstupujeme do nové éry. Hlavním cílem je ještě více se přiblížit klientům. Firemní identita je naším "obličejem", proto musí odrážet to, co jsme a co znamenáme - profesionalitu, inovaci a týmového ducha." říká nový jednatel rodinné firmy David Tomíška.

S ohledem na historii společnosti zůstává i nadále mezi firemními barvami modrá a červená. Společně s černou reprezentují tři základní pilíře agentury – technické obory, právo a manažerské vzdělávání.

Prvním krokem v procesu přeměny byla změna loga, která zobrazuje část knihy jako mezinárodní symbol pro vzdělávání. Nezbytnou součástí jsou i nové internetové stránky. „Chceme, aby se noví i stávající klienti lépe orientovali v naší nabídce. Cílem této změny je výraznější zviditelnění všech služeb, které již dlouho poskytujeme, a zároveň rozšíření nabídky o vzdělávání, které je trendem poslední doby“, dodává majitelka firmy Blanka Tomíšková.

UNIT za 22 let své existence:

  • proškolil přes 38 000 účastníků svých akcí,
  • spolupracoval s více než 500 externími lektory a školiteli,
  • spolupracoval s celkem 106 partnery z řad firem,
  • byl přítomen v 59 městech České republiky,
  • realizoval 197 témat vzdělávacích akcí,
  • navštívil jsme 105 konferenčních nebo školících místností,
  • nejplodnějším rokem byl rok 2012 kdy agwentura uspořádala celkem 53 akcí.
     

 

Tiskové materiály UNIT, s.r.o.
www.unit.cz