Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo
tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Češi chtějí bydlet lépe – návštěvnost jarních veletrhů o bydlení stoupla o čtvrtinu Výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech bylo v minulých dnech nabité k prasknutí. Téměř…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

Vzdělávací agentura UNIT představila svou novou identitu

04.09.2014

Firma s dlouholetou tradicí na českém trhu vzdělávání, rozvoje pracovníků soukromých firem, státních a neziskových organizací změnila styl své firemní identity.

Společnost UNIT se rozhodla pro změnu image. „Novým vzhledem chceme vyjádřit, že vstupujeme do nové éry. Hlavním cílem je ještě více se přiblížit klientům. Firemní identita je naším "obličejem", proto musí odrážet to, co jsme a co znamenáme - profesionalitu, inovaci a týmového ducha." říká nový jednatel rodinné firmy David Tomíška.

S ohledem na historii společnosti zůstává i nadále mezi firemními barvami modrá a červená. Společně s černou reprezentují tři základní pilíře agentury – technické obory, právo a manažerské vzdělávání.

Prvním krokem v procesu přeměny byla změna loga, která zobrazuje část knihy jako mezinárodní symbol pro vzdělávání. Nezbytnou součástí jsou i nové internetové stránky. „Chceme, aby se noví i stávající klienti lépe orientovali v naší nabídce. Cílem této změny je výraznější zviditelnění všech služeb, které již dlouho poskytujeme, a zároveň rozšíření nabídky o vzdělávání, které je trendem poslední doby“, dodává majitelka firmy Blanka Tomíšková.

UNIT za 22 let své existence:

  • proškolil přes 38 000 účastníků svých akcí,
  • spolupracoval s více než 500 externími lektory a školiteli,
  • spolupracoval s celkem 106 partnery z řad firem,
  • byl přítomen v 59 městech České republiky,
  • realizoval 197 témat vzdělávacích akcí,
  • navštívil jsme 105 konferenčních nebo školících místností,
  • nejplodnějším rokem byl rok 2012 kdy agwentura uspořádala celkem 53 akcí.
     

 

Tiskové materiály UNIT, s.r.o.
www.unit.cz