Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo
tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Aktuality

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Tematický seminár SLOVALUX 2019 Slovenská svetelnotechnická spoločnosť Člen Zväzu slovenských vedeckotechnických…

Společnost Eaton opět partnerem projektu Machři roku Společnost Eaton Elektrotechnika, která je součástí globálního leadera v oblasti řízení…

ČEPS, a.s., v prvním pololetí vykázala zisk 2,3 mld., investovat bude do rozvoje soustavy Akciová společnost ČEPS uzavřela první polovinu roku 2019 se ziskem před zdaněním v…

Více aktualit

Vzdělávací agentura UNIT představila svou novou identitu

04.09.2014

Firma s dlouholetou tradicí na českém trhu vzdělávání, rozvoje pracovníků soukromých firem, státních a neziskových organizací změnila styl své firemní identity.

Společnost UNIT se rozhodla pro změnu image. „Novým vzhledem chceme vyjádřit, že vstupujeme do nové éry. Hlavním cílem je ještě více se přiblížit klientům. Firemní identita je naším "obličejem", proto musí odrážet to, co jsme a co znamenáme - profesionalitu, inovaci a týmového ducha." říká nový jednatel rodinné firmy David Tomíška.

S ohledem na historii společnosti zůstává i nadále mezi firemními barvami modrá a červená. Společně s černou reprezentují tři základní pilíře agentury – technické obory, právo a manažerské vzdělávání.

Prvním krokem v procesu přeměny byla změna loga, která zobrazuje část knihy jako mezinárodní symbol pro vzdělávání. Nezbytnou součástí jsou i nové internetové stránky. „Chceme, aby se noví i stávající klienti lépe orientovali v naší nabídce. Cílem této změny je výraznější zviditelnění všech služeb, které již dlouho poskytujeme, a zároveň rozšíření nabídky o vzdělávání, které je trendem poslední doby“, dodává majitelka firmy Blanka Tomíšková.

UNIT za 22 let své existence:

  • proškolil přes 38 000 účastníků svých akcí,
  • spolupracoval s více než 500 externími lektory a školiteli,
  • spolupracoval s celkem 106 partnery z řad firem,
  • byl přítomen v 59 městech České republiky,
  • realizoval 197 témat vzdělávacích akcí,
  • navštívil jsme 105 konferenčních nebo školících místností,
  • nejplodnějším rokem byl rok 2012 kdy agwentura uspořádala celkem 53 akcí.
     

 

Tiskové materiály UNIT, s.r.o.
www.unit.cz