Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2018 vyšlo
tiskem 26. 9. 2018. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; OZE; Baterie a akumulátory; E-mobilita

Hlavní článek
Smart Cities (4. část – 1. díl)

Aktuality

ČOI začala kontrolovat dobíjecí stanice pro elektromobily Automobily s elektrickým pohonem jsou v České republice stále populárnější. Výrobci…

„Světelný buben“ může změnit automobilový průmysl, architekturu i počítačové hry Tým vedený docentem Vlastimilem Havranem z katedry počítačové grafiky a interakce Fakulty…

FOR ARCH představil novinky ve stavebnictví a konfrontoval Programové prohlášení vlády Proběhl mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH 2018, kdy se na ploše zhruba 40 000 metrů…

VUT na strojírenském veletrhu představí kolaborativního robota i továrnu budoucnosti Celkem osmnáct exponátů ze tří různých fakult představí letos Vysoké učení technické na…

Šedesátý MSV bude největší za poslední dekádu Jubilejní 60. ročník MSV ukáže špičkové technologie a to nejlepší z historie i…

Studentská konference VĚDĚNÍ MLADÝM Univerzita Pardubice ve spolupráci se studenty Universitas zve zejména středoškolské…

Více aktualit

Terminál v Paskově získal nový intermodální vozík od Hysteru

18.05.2016 | Tiskové materiály HYSTER CZ | www.hyster.cz

Společnost HYSTER CZ a.s. předala začátkem května do dlouhodobého pronájmu společnosti Advanced World Transport a. s. (AWT) nový intermodální Reachstacker Hyster RS 46-33 IH, který bude AWT využívat v rámci provozu svého terminálu kombinované dopravy v Paskově.

Stroj je schopný manipulovat automobilové návěsy, výměnné nástavby, nebo ISO kontejnery, a to ve třech řadách až do výšky pěti kontejnerů a do hmotnosti 46 tun. „Tímto dlouhodobým pronájmem společnost HYSTER CZ a. s. navázala na předchozí dlouholetou spolupráci mezi AWT a značkou Hyster. AWT tak rozšířila svou flotilu Reachstackerů o další stroj. Věříme, že díky našemu novému RS 46-33 IH se dále zvýší efektivnost provozu terminálu Paskov k plné spokojenosti zákazníka,“ říká ředitel Hyster CZ Jiří Mlynář.

Nový stroj je vybaven nejnovějšími technologiemi a bezpečnostními systémy, mezi které patří zejména motor Cummins QSL9 splňující limity emisní normy T4f – Stage IV/Tier 4 final, a který dosahuje až dvacetipěti procentní úspory paliva bez úbytku výkonu v porovnání s motory předchozí řady IIIA i modelů mnohých konkurentů. Load Moment Control System zobrazuje mimo jiné hmotnost, vyložení a výšku břemene. Tento systém zastaví stroj v případě přetížení, nebo pokud nejsou uzamčeny zámky Twist Lock. Mezi další prvky výbavy patří také automatický mazací systém či kamera pro zobrazení prostoru za vozíkem a kamera na rameni výložníku.