Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo
tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Aktuality

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Tematický seminár SLOVALUX 2019 Slovenská svetelnotechnická spoločnosť Člen Zväzu slovenských vedeckotechnických…

Společnost Eaton opět partnerem projektu Machři roku Společnost Eaton Elektrotechnika, která je součástí globálního leadera v oblasti řízení…

ČEPS, a.s., v prvním pololetí vykázala zisk 2,3 mld., investovat bude do rozvoje soustavy Akciová společnost ČEPS uzavřela první polovinu roku 2019 se ziskem před zdaněním v…

Více aktualit

Terminál v Paskově získal nový intermodální vozík od Hysteru

18.05.2016 | Tiskové materiály HYSTER CZ | www.hyster.cz

Společnost HYSTER CZ a.s. předala začátkem května do dlouhodobého pronájmu společnosti Advanced World Transport a. s. (AWT) nový intermodální Reachstacker Hyster RS 46-33 IH, který bude AWT využívat v rámci provozu svého terminálu kombinované dopravy v Paskově.

Stroj je schopný manipulovat automobilové návěsy, výměnné nástavby, nebo ISO kontejnery, a to ve třech řadách až do výšky pěti kontejnerů a do hmotnosti 46 tun. „Tímto dlouhodobým pronájmem společnost HYSTER CZ a. s. navázala na předchozí dlouholetou spolupráci mezi AWT a značkou Hyster. AWT tak rozšířila svou flotilu Reachstackerů o další stroj. Věříme, že díky našemu novému RS 46-33 IH se dále zvýší efektivnost provozu terminálu Paskov k plné spokojenosti zákazníka,“ říká ředitel Hyster CZ Jiří Mlynář.

Nový stroj je vybaven nejnovějšími technologiemi a bezpečnostními systémy, mezi které patří zejména motor Cummins QSL9 splňující limity emisní normy T4f – Stage IV/Tier 4 final, a který dosahuje až dvacetipěti procentní úspory paliva bez úbytku výkonu v porovnání s motory předchozí řady IIIA i modelů mnohých konkurentů. Load Moment Control System zobrazuje mimo jiné hmotnost, vyložení a výšku břemene. Tento systém zastaví stroj v případě přetížení, nebo pokud nejsou uzamčeny zámky Twist Lock. Mezi další prvky výbavy patří také automatický mazací systém či kamera pro zobrazení prostoru za vozíkem a kamera na rameni výložníku.