Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2017 vyšlo
tiskem 11. 5. 2017. V elektronické verzi na webu od 2. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Ochrana před bleskem a přepětím;
23. ELO SYS 2017

Hlavní článek
Vibrace točivých strojů s magnetickými ložisky

Aktuality

Alza.cz se chystá revolučně ovlivnit prodej elektromobilů Jako první e-shop je totiž zalistuje do své stálé nabídky. První upoutávkou na tento…

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

ČEZ zřizuje novou divizi jaderná energetika. Povede ji Bohdan Zronek Vedení Skupiny ČEZ rozhodlo o vzniku nové divize jaderná energetika s platností od 1.…

Příští týden začne v Praze strojírenský veletrh FOR INDUSTRY Letos na něm předvedou jedinečné novinky české společnosti. Spojení designu a moderní…

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Více aktualit

Terminál v Paskově získal nový intermodální vozík od Hysteru

18.05.2016 | Tiskové materiály HYSTER CZ | www.hyster.cz

Společnost HYSTER CZ a.s. předala začátkem května do dlouhodobého pronájmu společnosti Advanced World Transport a. s. (AWT) nový intermodální Reachstacker Hyster RS 46-33 IH, který bude AWT využívat v rámci provozu svého terminálu kombinované dopravy v Paskově.

Stroj je schopný manipulovat automobilové návěsy, výměnné nástavby, nebo ISO kontejnery, a to ve třech řadách až do výšky pěti kontejnerů a do hmotnosti 46 tun. „Tímto dlouhodobým pronájmem společnost HYSTER CZ a. s. navázala na předchozí dlouholetou spolupráci mezi AWT a značkou Hyster. AWT tak rozšířila svou flotilu Reachstackerů o další stroj. Věříme, že díky našemu novému RS 46-33 IH se dále zvýší efektivnost provozu terminálu Paskov k plné spokojenosti zákazníka,“ říká ředitel Hyster CZ Jiří Mlynář.

Nový stroj je vybaven nejnovějšími technologiemi a bezpečnostními systémy, mezi které patří zejména motor Cummins QSL9 splňující limity emisní normy T4f – Stage IV/Tier 4 final, a který dosahuje až dvacetipěti procentní úspory paliva bez úbytku výkonu v porovnání s motory předchozí řady IIIA i modelů mnohých konkurentů. Load Moment Control System zobrazuje mimo jiné hmotnost, vyložení a výšku břemene. Tento systém zastaví stroj v případě přetížení, nebo pokud nejsou uzamčeny zámky Twist Lock. Mezi další prvky výbavy patří také automatický mazací systém či kamera pro zobrazení prostoru za vozíkem a kamera na rameni výložníku.