Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

IQRF Summit 2017 svědkem reálných IoT aplikací Akce zaměřená na reálná řešení v oblasti chytrých měst, budov, domácností, transportu,…

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Více aktualit

Terminál v Paskově získal nový intermodální vozík od Hysteru

18.05.2016 | Tiskové materiály HYSTER CZ | www.hyster.cz

Společnost HYSTER CZ a.s. předala začátkem května do dlouhodobého pronájmu společnosti Advanced World Transport a. s. (AWT) nový intermodální Reachstacker Hyster RS 46-33 IH, který bude AWT využívat v rámci provozu svého terminálu kombinované dopravy v Paskově.

Stroj je schopný manipulovat automobilové návěsy, výměnné nástavby, nebo ISO kontejnery, a to ve třech řadách až do výšky pěti kontejnerů a do hmotnosti 46 tun. „Tímto dlouhodobým pronájmem společnost HYSTER CZ a. s. navázala na předchozí dlouholetou spolupráci mezi AWT a značkou Hyster. AWT tak rozšířila svou flotilu Reachstackerů o další stroj. Věříme, že díky našemu novému RS 46-33 IH se dále zvýší efektivnost provozu terminálu Paskov k plné spokojenosti zákazníka,“ říká ředitel Hyster CZ Jiří Mlynář.

Nový stroj je vybaven nejnovějšími technologiemi a bezpečnostními systémy, mezi které patří zejména motor Cummins QSL9 splňující limity emisní normy T4f – Stage IV/Tier 4 final, a který dosahuje až dvacetipěti procentní úspory paliva bez úbytku výkonu v porovnání s motory předchozí řady IIIA i modelů mnohých konkurentů. Load Moment Control System zobrazuje mimo jiné hmotnost, vyložení a výšku břemene. Tento systém zastaví stroj v případě přetížení, nebo pokud nejsou uzamčeny zámky Twist Lock. Mezi další prvky výbavy patří také automatický mazací systém či kamera pro zobrazení prostoru za vozíkem a kamera na rameni výložníku.