Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2019 vyšlo
tiskem 13. 2. 2019. V elektronické verzi na webu 11. 3. 2019. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné, signalizační a speciální

Hlavní článek
Perspektivní topologie výkonových měničů
Smart Cities (7. část)

Aktuality

50. konferencia elektrotechnikov Slovenska SEZ-KES Vás pozýva na jubilejnú 50. konferenciu elektrotechnikov Slovenska, ktorá sa…

Do přípravy Národní strategie umělé inteligence se zapojí široká veřejnost Ministerstvo průmyslu a obchodu spustilo konzultaci s odbornou veřejností, firmami i…

Ještě větší FOR PASIV a FOR WOOD 2019 Sedmý veletrh nízkoenergetických, pasivních a nulových staveb FOR PASIV, který proběhne v…

Novým děkanem FEL ČVUT v Praze byl zvolen prof. Petr Páta V pátek 25. ledna se na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze konalo 30. řádné zasedání…

Formule E v Davosu Světové ekonomické fórum v Davosu nehostí jen věhlasné ekonomy a politiky. Až do neděle…

Moderní řešení pro bezpečný chod vašich strojů a efektivnější výrobu Přihlaste se na odborný seminář společnosti Siemens na téma Moderní řešení pro bezpečný…

Více aktualit

Terminál v Paskově získal nový intermodální vozík od Hysteru

18.05.2016 | Tiskové materiály HYSTER CZ | www.hyster.cz

Společnost HYSTER CZ a.s. předala začátkem května do dlouhodobého pronájmu společnosti Advanced World Transport a. s. (AWT) nový intermodální Reachstacker Hyster RS 46-33 IH, který bude AWT využívat v rámci provozu svého terminálu kombinované dopravy v Paskově.

Stroj je schopný manipulovat automobilové návěsy, výměnné nástavby, nebo ISO kontejnery, a to ve třech řadách až do výšky pěti kontejnerů a do hmotnosti 46 tun. „Tímto dlouhodobým pronájmem společnost HYSTER CZ a. s. navázala na předchozí dlouholetou spolupráci mezi AWT a značkou Hyster. AWT tak rozšířila svou flotilu Reachstackerů o další stroj. Věříme, že díky našemu novému RS 46-33 IH se dále zvýší efektivnost provozu terminálu Paskov k plné spokojenosti zákazníka,“ říká ředitel Hyster CZ Jiří Mlynář.

Nový stroj je vybaven nejnovějšími technologiemi a bezpečnostními systémy, mezi které patří zejména motor Cummins QSL9 splňující limity emisní normy T4f – Stage IV/Tier 4 final, a který dosahuje až dvacetipěti procentní úspory paliva bez úbytku výkonu v porovnání s motory předchozí řady IIIA i modelů mnohých konkurentů. Load Moment Control System zobrazuje mimo jiné hmotnost, vyložení a výšku břemene. Tento systém zastaví stroj v případě přetížení, nebo pokud nejsou uzamčeny zámky Twist Lock. Mezi další prvky výbavy patří také automatický mazací systém či kamera pro zobrazení prostoru za vozíkem a kamera na rameni výložníku.