Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo
tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Aktuality

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Tematický seminár SLOVALUX 2019 Slovenská svetelnotechnická spoločnosť Člen Zväzu slovenských vedeckotechnických…

Společnost Eaton opět partnerem projektu Machři roku Společnost Eaton Elektrotechnika, která je součástí globálního leadera v oblasti řízení…

Více aktualit

Odborný tisk ve službách businessu

20.02.2014

Informační chování a využívání médií odborníky s rozhodovacími pravomocemi

Využívání odborných médií odborníky s rozhodovacími pravomocemi v posledních letech značné vzrostlo. Jak vyplývá z výsledku aktuální Analýzy B2B odborníků s rozhodovacími pravomocemi 2013/2014, jsou na špici zájmu především odborné časopisy, značně však posiluje také využívání elektronické informační nabídky odborných vydavatelství.

Ukazuje se, že dalším růstem nabídky odborných uživatelsky orientovaných informací, jakož i zapojením ostatních mediálních kanálů – od tisku, přes web až po mobilní aplikace – jsou ve firmách současní odborníci s rozhodovacími pravomocemi mnohem lépe zaopatřeni než kdykoliv předtím. Odborná média jsou tak s velkým odstupem nejčastěji a nejpravidelněji využívaným zdrojem informací této cílové skupiny.

Odborná média, jak dále vyplývá ze zmíněné studie, jsou pro odbornou veřejnost inspirací, impulzem a orientační platformou. Odborníci s rozhodovacími pravomocemi v nich zvláště oceňují seriózní, důvěryhodné a neutrální informace o produktech a trendech trhu. Jsou pro ně často podnětem k cílenému vyhledávání dalších informací o výrobcích – ať už na webu, přímo u výrobce nebo na odborném veletrhu.

Z Analýzy B2B odborníků s rozhodovacími pravomocemi 2013/2014 je zřejmé, že zvláštní a zcela zásadní roli v komunikaci B2B hrají tištěné odborné časopisy. Je také patrné, že B2B odborníci s rozhodovacími pravomocemi upřednostňují renomovaná odborná vydavatelství, která poskytují informace jak v tištěné, tak v elektronické podobě. Díky této kombinaci se jejich mediální nabídka stává pro B2B odborníky s rozhodovacími pravomocemi naprosto nepostradatelnou.

Více na toto téma v příspěvku Josefa Košťála, šéfredaktora časopisu Elektro, ve veletržním čísle Elektro 3/2014.

foto: business24.ch (© Christian Eversbusch / pixelio.de)