Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2018 vyšlo
tiskem 31. 10. 2018. V elektronické verzi na webu 30. 11. 2018. 

Téma: Rozváděče a rozvodny; Údržba el. zařízení; Točivé el. stroje a pohony

Hlavní článek
Smart Cities (4. část – 2. díl)

Aktuality

ŠKODA AUTO DigiLab začíná v Praze testovat mobilní nabíjecí stanice pro elektromobily ŠKODA AUTO DigiLab spustila v Praze pilotní fázi nového projektu mobilních nabíjecích…

Nejlepší projekt energetických úspor na Slovensku je z dílny ENESA z ČEZ ESCO V Bratislavě se předávaly ceny za nejlepší slovenské energeticky úsporné projekty. Letos…

Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 se bude konat souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 2019 14. Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 nabídne vše, co lze ze dřeva vyrobit, moderní technologie,…

Výstava Národního technického muzea Pražské vzorkové veletrhy Výstava „Pražské vzorkové veletrhy“, která je součástí projektu k oslavě výročí republiky…

Podniky v Moravskoslezském kraji řeší transformaci průmyslu Transformaci průmyslu od těžkého, hutního, k moderním digitalizovaným a automatizovaným…

ČOI začala kontrolovat dobíjecí stanice pro elektromobily Automobily s elektrickým pohonem jsou v České republice stále populárnější. Výrobci…

Více aktualit

Odborný tisk ve službách businessu

20.02.2014

Informační chování a využívání médií odborníky s rozhodovacími pravomocemi

Využívání odborných médií odborníky s rozhodovacími pravomocemi v posledních letech značné vzrostlo. Jak vyplývá z výsledku aktuální Analýzy B2B odborníků s rozhodovacími pravomocemi 2013/2014, jsou na špici zájmu především odborné časopisy, značně však posiluje také využívání elektronické informační nabídky odborných vydavatelství.

Ukazuje se, že dalším růstem nabídky odborných uživatelsky orientovaných informací, jakož i zapojením ostatních mediálních kanálů – od tisku, přes web až po mobilní aplikace – jsou ve firmách současní odborníci s rozhodovacími pravomocemi mnohem lépe zaopatřeni než kdykoliv předtím. Odborná média jsou tak s velkým odstupem nejčastěji a nejpravidelněji využívaným zdrojem informací této cílové skupiny.

Odborná média, jak dále vyplývá ze zmíněné studie, jsou pro odbornou veřejnost inspirací, impulzem a orientační platformou. Odborníci s rozhodovacími pravomocemi v nich zvláště oceňují seriózní, důvěryhodné a neutrální informace o produktech a trendech trhu. Jsou pro ně často podnětem k cílenému vyhledávání dalších informací o výrobcích – ať už na webu, přímo u výrobce nebo na odborném veletrhu.

Z Analýzy B2B odborníků s rozhodovacími pravomocemi 2013/2014 je zřejmé, že zvláštní a zcela zásadní roli v komunikaci B2B hrají tištěné odborné časopisy. Je také patrné, že B2B odborníci s rozhodovacími pravomocemi upřednostňují renomovaná odborná vydavatelství, která poskytují informace jak v tištěné, tak v elektronické podobě. Díky této kombinaci se jejich mediální nabídka stává pro B2B odborníky s rozhodovacími pravomocemi naprosto nepostradatelnou.

Více na toto téma v příspěvku Josefa Košťála, šéfredaktora časopisu Elektro, ve veletržním čísle Elektro 3/2014.

foto: business24.ch (© Christian Eversbusch / pixelio.de)